اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

آذربایجان‌شرقی رتبه دوم گازرسانی به روستاها را داراست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: شرکت گاز آذربایجان‌شرقی حائز رتبه دوم گازرسانی به روستاها در کل کشور است.

آذربایجان‌شرقی رتبه دوم گازرسانی به روستاها را داراست

به گزارش ‌خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی ولی‌الله دینی اظهار کرد: پیش‌بینی ‌می‌شود گازرسانی به 303 روستای استان امسال به بهره‌برداری رسیده و 23 هزار خانوار جدید روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

وی ادامه داد‌: تاکنون 937 روستای استان با زیرپوشش قرار دادن 194 هزار و 109 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده اند.

وی با اشاره به رشد بالای گازرسانی به بخش‌های روستایی استان افزود: سال جهاد اقتصادی سرآغاز تحقق شعار محرومیت‌زدایی و رشد و توسعه خطوط گاز به مناطق روستایی کوهستانی و صعب‌العبور استان بوده است.

دینی ادامه داد: این شرکت با اجرای 773 کیلومتر شبکه و بیش از 40 کیلومتر خطوط انتقال گاز در سال جهاد اقتصادی،حائز رتبه دوم گازرسانی به روستاها در کل کشور بوده است.

وی عملکرد شرکت گاز استان در سال جهاد اقتصادی را چشمگیر توصیف کرد و گفت: در سال‌‌جاری نیز پروژه‌های گازرسانی با شتاب بالایی استمرار داشته به‌ طوری‌که اجرای عملیات گازرسانی در 303 روستای استان فعال بوده و پیش‌بینی می‌شود با بررسی و رفع چالش‌های پیش‌رو ،تأمین منابع مالی و برگزاری جلسات ادواری کنترل پروژه، گازرسانی به این روستاها تا پایان سال‌جاری به ثمر رسیده و زمینه بهره‌مندی 23 هزار و 699 خانوار جدید روستایی از نعمت گاز طبیعی را فراهم کند.

دینی رویکرد ویژه این شرکت در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را استفاده از فناوری روز و امکان مانیتورینگ داده‌ها دانست و اظهار کرد: بهره‌گیری از توان بالای کارکنان و متخصصان داخلی در الکترونیکی کردن فرآیند خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سیستم‌های به کار گرفته شده در حوزه امور مشترکان از رئوس اجرایی در سال‌جاری خواهد بود.

بهره‌مندی یک میلیون و 79 هزار خانوار شهری و روستایی آذربایجان‌شرقی از گاز

دینی اعلام کرد: هم‌اکنون حدود یک میلیون و 79 هزار خانوار شهری و روستایی استان با نصب حدود 518 هزار علمک زیر پوشش گاز طبیعی قرار دارند که علاوه بر این حجم گازرسانی، در سایه همیاری مردم و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها شاهد رشد بی‌سابقه گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوده‌ایم.

وی گفت: مصرف سرانه گاز طبیعی صنایع در سال جهاد اقتصادی بالغ بر 6 هزار و 700 میلیون مترمکعب است که در مقایسه با آمار سال‌های قبل حاکی از رشد 226 درصدی گازرسانی در این بخش است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با تاکید بر توسعه روزافزون خدمت‌رسانی به مشترکان خاطرنشان کرد: ایجاد و توسعه شبکه‌های گازرسانی در روستاهای استان منوط به همراهی مشترکان در پرداخت به‌موقع قبوض گاز و مدیریت صحیح مصرف خانوار است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول