اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد

گازرسانی به 16 هزار واحد مسکن مهر در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در سال‌جاری 16 هزار و 500 واحد مسکن مهر گازرسانی می‌شود.

گازرسانی به 16 هزار واحد مسکن مهر در کرمانشاه

نقی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به برنامه‌های شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: شرکت گاز استان کرمانشاه به صنایع و نیرو‌گاه‌ها در سال‌جاری به دو نیروگاه CHP و BOO اسلام‌آباد‌غرب به ترتیب با ظرفیت‌های 50 هزار و 200 هزار متر مکعب در ساعت گازرسانی می‌کند.  

کمالی تصریح کرد: همچنین شهرک‌های صنعتی قصرشیرین، کرند‌غرب‌، سرپل‌ذهاب‌، گیلانغرب‌، هرسین‌، ثلاث‌باباجانی و فاز دوم اسلام‌آبادغرب گازرسانی می‌شود.

وی افزود: به کارخانه ذوب‌آهن فرامان کرمانشاه، با ظرفیت مصرف 10 هزار مترمکعب در ساعت، کوره‌های آجرپزی گودین و میانراهان، مرغداری‌های صنعتی و 15 جایگاه سی‌ان‌جی استان امسال گازرسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ا‌دامه با بیان اینکه شرکت گاز استان امسال برای توسعه شاخص‌های گازرسانی برنامه‌های مدونی دارد خاطرنشان کرد: تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری در صدر این برنامه‌هاست.

وی گازرسانی به 500 روستای استان را از مصوبات سفر رهبری عنوان کرد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه با حمایت مدیران ارشد شرکت ملی گاز بتوانیم بخش اعظمی از این مصوبات ارزشمند را اجرایی کنیم یادآور کرد: گازرسانی به مجتمع‌های مسکن مهر استان از دیگر برنامه‌های شرکت گاز است‌.

کمالی اظهار کرد: 32 هزار واحد مسکن مهر در حال احداث در استان وجود دارد که در سال گذشته عملیات تزریق گاز 4هزار و 500 واحد آن انجام شده است و 11 هزار واحد نیز به مرحله لوله‌گذاری رسیده‌اند.

وی گفت: 16 هزار و 500 واحد باقیمانده نیز در سال 91 گازرسانی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز با اشاره به اینکه امسال شهرهای باینگان، شاهو، هلشی، ازگله و حمیل نیز گازرسانی می‌شوند، تصریح کرد: با پذیرش مشترکان جدید، 30 هزار مشترک جدید به مجموع مشترکان استان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول