اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انواری:

مردم رکن اصلی کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد گفت: مردم رکن اصلی کمیته امداد هستند و ادامه حیات این نهاد بدون مشارکت مردم ممکن نیست.

مردم رکن اصلی کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین انواری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به موفقیت‌های کمیته امداد در سطح کشور اظهار داشت: کمیته امداد این موفقیت‌ها را مرهون دولت و مجلس است و بخش دیگر آن نیز مرهون مدیریت مدیران کل کمیته امداد در استان‌های مختلف کشور است.

وی عنوان کرد: مردم نیز یکی از ارکان اصلی کمیته امداد به شمار می‌روند و ادامه این نهاد بدون مشارکت مردم ممکن نیست.

انواری تلاش و حمایت استانداران سراسر کشور را نیز در پیشرفت کمیته امداد موثر خواند و افزود: کمیته امداد از آنجا که خود یک نهاد حمایتی است، نیازمند حمایت مردم و مسئولان است.

مدیرکل تودیع شده کمیته امداد استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: توجه به منویات رهبری، برنامه‌محوری، تحلیل‌گری، مشارکت‌جویی، مردم نهادی، انضباط اداری، تفکر و مطالعه، عدالت‌محوری و تعامل برون‌سازمانی عامل اصلی موفقیت این نهاد در طول سال‌های گذشته بوده است.

حمید نصیری عنوان کرد: مردم استان یزد در پرداخت صدقات رتبه بسیار خوبی در کشور کسب کردند و این همراهی مردم در کنار تلاش و مشارکت اقشار مختلف نظیر روحانیان برای ترویج فرهنگ زکات، انفاق و ... دغدغه مسئولان کمیته امداد در سراسر استان را کاهش داده است.

وی با اشاره به مسکن محرومان کمیته امداد استان یزد اظهار داشت: اکنون در استان یزد خانواده دو نفر به بالایی نداریم که فاقد مسکن باشند.

نصیری یادآور شد: در بخش فرهنگی نیز بالای 98 درصد سوادآموزی مددجویان را داریم در حالی که در گذشته آمار بی‌سوادی در این قشر بالا بود و فقر و بی‌سوادی نیز همواره رابطه مستقیم با یکدیگر داشته‌اند.

استاندار یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: اگر خدامحوری، ولایت‌پذیری و ولایت‌محوری را در همه امور خود به کار بگیریم، موفق خواهیم بود.

محمدرضا فلاح‌زاده بر توجه کمیته امداد به تحصیل علم و دانش مددجویان و رفع مسکن آنها تاکید کرد و افزود: تحصیل و مسکن باید مورد توجه بیشتر و جدی قرار گیرد زیرا خواسته امام راحل نیز از تشکیل این نهاد همین بوده است.

در این مراسم از تلاش‌های حمید نصیری تجلیل و محمد اکبری به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان یزد منصوب شد.

محمد اکبری پیش از این در خراسان شمالی مشغول خدمت‌رسانی به مردم بوده است.

حمید نصیری نیز به مدت شش سال مدیرکلی کمیته امداد استان یزد را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول