اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد آبادان خبر داد

برگزاری نمایشگاه عکاسی توسط هنرمند جهانی در آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد آبادان از برگزاری نمایشگاه عکس توسط هنرمند جهانی عکاسی در موزه هنرهای معاصر این منطقه خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عکاسی توسط هنرمند جهانی در آبادان

فرهاد پورغراوی علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه در راستای ارتقای سطح فرهنگ و هنر همچنین حمایت از هنرمندان برنامه‌های متعددی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه‌های سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این اداره با انجمن هنرهای تجسمی، موزه هنرهای معاصر آبادان چون سال گذشته و به‌مناسبت ایام مختلف توسط هنرمندان از آثار هنری برای علاقمندان آذین بسته خواهد شد تا هنرمندان و علاقمندان از این فضا و امکانات هنری بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: افتتاح نمایشگاه عکس آبادان به دست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان صورت گرفته است.

پورغراوی علوانی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از آثار هنرمند آبادانی "بهمن یوسفیان" هنرمند فعال کشور و عضو فدراسیون جهانی هنر عکاسی (fyap) که دفتر آن در پاریس بوده برگزار شده است.

وی درباره آثار عرضه شده در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 30 اثر در ابعاد 70*50 با موضوعات طبیعت و آثار معماری و تاریخی شهرهای آبادان و خرمشهر به نمایش گذاشته شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان بیان کرد: علاقمندان به‌منظور بازدید از نمایشگاه عکس آبادان می‌توانند همه روزه به جز ایام تعطیل تا تاریخ 13 خردادماه، صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 ظهر و بعد از ظهر نیز از ساعت 18 تا 20:30 از نمایشگاه مذکور در محل موزه هنرهای معاصر بازدید به عمل آورده و از فضای هنری ایجاد شده بهره ببرند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول