اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری نیروی انتظامی صورت می‌گیرد

آغاز برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در میناب

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری میناب از آغاز طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

آغاز برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب،‌ حسین بازماندگان پیش از ظهر امروز در حاشیه آغاز این طرح اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و زمین‌خواری در سطح شهر میناب، شهرداری این شهر طبق حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی و اداره مسکن و شهر‌سازی از 10 مورد‌ ساخت و ساز و حصار‌کشی غیر‌ مجاز زمین‌های سطح شهر رفع تصرف کرد.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از ساخت و سازهای غیر‌ مجاز و غیر ‌فنی عنوان کرد که باعث ایجاد مشکلاتی در ارائه خدمات به موقع و مناسب به سایر شهروندان این شهرستان خواهد شد.

سرپرست شهرداری میناب با بیان اینکه لازمه هر گونه ارائه خدمات در سطح شهر نیازمند رعایت قانون از سوی شهروندان است، گفت: ساخت و سازهای غیر‌ مجاز در سطح شهر میناب یکی از نمودهای بارز عدم رعایت قانون از سوی عده‌ای از شهروندان است که بدون رعایت اصول فنی ساخت و ساز اقدام به احداث بنا کرده یا اقدام به تصرف زمین‌های دولتی و حتی زمین‌های تحت مالکیت خود شهرداری کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا شهرداری میناب بدون هیچ گونه اغماض در دفاع از حقوق سایر شهروندان با این متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

بازماندگان در ادامه از شهروندان مینابی خواست با توجه به گستره شهری شهر میناب و ساخت و سازهای مختلف با همکاری و تعامل خود با مجموعه شهرداری هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز را در سطح شهر با واحد پلیس ساختمانی در میان گذاشته و خدمتگزاران خود را در مجموعه شهرداری میناب در برخورد سریع با متخلفان یاری دهند.

مسئول دفتر فنی شهرداری میناب نیز در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: این دست ساخت و سازها که تحت عنوان سکونتگاه‌های غیر‌مجاز نام برده می‌شود بدون رعایت هیچگونه قوانین ساخت و ساز و رعایت اصول فنی ساخت و ساز در زمین‌های تصرف شده ساخته می‌شوند.

حبیب بهادری افزود: این ساخت و سازها هیچ‌ گونه مقاومتی در برابر کوچک‌ترین بلایای طبیعی نداشته است، هم‌چنین باعث ایجاد مشکل در اجرای طرح جامع شهری می‌شود و شهرداری را در ارائه خدمات خود به شهروندان دچار مشکل می‌کند و نمی‌توان به موقع خدمات مناسب را ارائه داد.

وی یادآور شد: واحد پلیس ساختمانی شهرداری میناب با پنج نفر نیرو انسانی به طور شبانه‌روزی بر امر ساخت و ساز در سطح شهر میناب نظارت می‌کند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول