اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد

حمایت کمیته امداد نهبندان از بیماران صعب‌العلاج

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان از حمایت تعداد 123 نفر بیمار خاص و بیماران صعب‌العلاج در این شهرستان خبر داد.

حمایت کمیته امداد نهبندان از بیماران صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی قریب ظهر امروز در جمع مسئولان نهبندان و جمعی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اظهار داشت: تعداد 13 نفر از بیماران خاص شامل پیوند اعضا، دیالیزی و تالاسمی که زیر پوشش این نهاد بودند در سال گذشته علیرغم نداشتن اعتبارات درمانی مبلغ 60 میلیون ریال برای درمان آنها توسط این نهاد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تعداد 110 نفر بیمار صعب‌العلاج شامل سرطانی و فلج مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان قرار دارند که در مناسبت‌های مختلف از این بیماران به همراه مسئولان استانی و شهرستانی عیادت شده و مشکلات درمانی و هزینه‌های درمانی و نگهداری آنها به سمع و نظر مسئولان رسیده و این نهاد در حد توان مالی خود در ارتباط با هزینه‌های درمانی آنان مساعدت‌ و کمک کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان افزود: از تمامی خیرین و نیکوکاران می‌خواهیم با توجه به هزینه‌های سنگین درمانی بیماران خاص زیر پوشش این نهاد، کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ شهرستان را به منظور یاری رساندن و تامین بخشی از هزینه‌های درمانی این قشر از بیماران کمک کنند.

قریب یادآور شد: در طرح تغذیه به منظور تهیه سبد غذایی 300 نفر از کودکان دچار سوءتغذیه در شهرستان مبلغی بیش از 576 میلیون ریال طی سال گذشته هزینه شد.

وی اظهار داشت: توزیع تعداد 600 سبد غذایی بین خانواده‌های نیازمند، برگزاری کلاس‌های آموزشی بهداشت و امداد و نجات، اجرای طرح بینایی‌سنجی دانش‌آموزان، ساخت 42 سرویس بهداشتی، اهدای کالای پزشکی به بیماران صعب‌العلاج و اهدای سبد غذایی به بیماران به ارزش ریالی 238 میلیون ریال از اهم اقدامات واحد درمان این نهاد به شمار می‌رود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان از زیر پوشش بودن و حمایت از تعداد یک‌هزار و 435 نفر دانش‌آموز در این شهرستان خبر داد و گفت: این نهاد هم اکنون از 133 دانشجو و طلبه نیز حمایت می‌کند.

قریب تصریح کرد: طی سال گذشته اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 732 میلیون ریال برای مباحث آموزشی، تحصیلی، فرهنگی و معنوی دانش‌آموزان، دانشجویان و طلبه زیر پوشش این نهاد هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته تعداد 185 نفر از دانش‌آموزان، دختران بازمانده از تحصیل و زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد از اردوهای زیارتی و سیاحتی برخوردار شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نهبندان با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان اعزام به مرقد مطهر امام (ره) آغاز شده است، تصریح کرد: برای ثبت‌نام از مددجویان در این سفر زیارتی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و این نهاد به ازای هر نفر مبلغ 300 هزار ریال کمک می‌کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول