اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور مسئولان این وزارتخانه

اصحاب اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان ارشد اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، اصحاب اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

اصحاب اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز در این آیین که با حضور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در یاسوج برگزار شد، مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش به مناسبت روز روابط عمومی و کسب رتبه برتر روابط عمومی این استان در کشور تجلیل شدند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در این آیین گفت: بر اساس ارزیابی به عمل آمده در بخش‌های اطلاع‌رسانی، ارتباطات مردمی و خبررسانی، روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جزء برترین روابط عمومی‌های کشور است.

علی فرهادی گفت: تعامل با رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها از ویژگی‌های روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل آموزش و پرورش این استان هم گفت: تولید روزانه سه خبر، اجرای برنامه‌های سیمای مدرسه، صدای مدرسه، سوادآموزی، توسعه ارتباطات مردمی و به روز رسانی سایت اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های روابط عمومی آموزش و پرورش این استان است.

پرویز طاهری گفت: روابط عمومی به عنوان آئینه تمام نمای یک دستگاه همراه با وظیفه اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی، نقش اساسی به ویژه در مجموعه آموزش و پرورش با مخاطبان گسترده دارد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول