اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار مسئولان خراسان رضوی مطرح شد

تقدیر بسیجیان خراسان از مواضع آیت‌الله نوری‌همدانی

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: بسیجیان و پاسداران استان خراسان رضوی حمایت همه‌جانبه خود از مواضع آیت‌الله نوری‌همدانی در دفاع از ولایت را اعلام کرده‌اند.

تقدیر بسیجیان خراسان از مواضع آیت‌الله نوری‌همدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی عصر امروز در دیدار استاندار و مدیران استان خراسان رضوی با آیت‌الله نوری‌همدانی در سخنانی اظهار داشت: در استان خراسان بسیجیان و سپاهیان نگاه ویژه‌ای به حضرتعالی دارند و بی‌صبرانه منتظر هستند که جنابعالی به مشهد مقدس تشریف آورده تا بتوانند از رهنمودهای شما بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: ما همواره قدردان مواضع مجاهدانه شما در حمایت از رکن رکین دین و شیعه یعنی ولایت فقیه هستیم و صمیمانه سلام برادران بسیجی و اخلاصشان را خدمت شما اعلام می‌کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان رضوی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مشهد مقدس کانون ترویج اندیشه اهل‌بیت است افزود: در روایات نیز از جایگاه مشهد سخن گفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی نهاوندی گفت: ما در شبکه خراسان رضوی به عنوان پایتخت معنوی ایران تلاش می‌کنیم که برنامه‌های خود را به صورت سراسری پخش کرده و کل کشور را زیر پوشش قرار دهیم و امیدواریم که ظرفیت این اقدام فراهم شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: نیازمند تبیین افق‌های عمیق پایگاه تشیع و سنت، اندیشه و شخصیت حضرت رضا(ع) هستیم و در این زمینه باید از بیانات بزرگان دین بهره‌مند شویم.

وی افزود: ان‌شاءالله اگر زمان سفر آیت‌الله نوری‌همدانی به مشهد مشخص شد امیدواریم که بتوانیم در خصوص سیره‌شناسی و شخصیت‌شناسی حضرت رضا(ع) به صورت گسترده‌تر از محضر ایشان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول