اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب شعر، داستان و فیلمنامه

دومین جشنواره هنری منطقه‌ای انتظار در یاسوج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین جشنواره منطقه‌ای شعر، داستان و فیلمنامه با موضوع انتظار با حضور شش استان در یاسوج برگزار می‌شود.

دومین جشنواره هنری منطقه‌ای انتظار در یاسوج برگزار می‌شود

اسحاق آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره در تیرماه تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 10 تیر و اختتامیه و اهدای جوایز 20 تیرماه خواهد بود.

آقایی گفت: این جشنواره سال گذشته نیز به صورت منطقه‌ای و باشکوه هر چه تمام‌ در یاسوج برگزار شد و این امر موجب دلگرمی و انگیزه دست‌اندرکاران حوزه هنری استان شد که گام دوم را با توکل بر خدا و امید هر چه بیشتر همچون دوره اول با موفقیت بردارند.

این مسئول فرهنگی مهدویت و ترویج و گسترش فرهنگ معنوی انتظار را در جامعه ضروری خواند و افزود: از همه شاعران، داستان‌نویسان و فیلمنامه‌نویسان جنوب کشور دعوت به عمل می‌آید تا با خلق اثر هنری خود گامی هر چند کوچک اما بزرگ در جهت گسترش فرهنگ مهدویت و در جهت ظهور آقا امام زمان (عج) بردارند.

آقایی گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به وسیله پست به حوزه هنری استان در گلستان هفت یاسوج و یا به صورت ایمیل به دبیرخانه این جشنواره به آدرس artyasouj@yahoo.com ارسال کنند.

وی گفت: در پایان به برندگان این جشنواره به ترتیب جوایز نفر اول در هر رشته 5 میلیون ریال، نفر دوم 4 میلیون ریال و نفر سوم 3 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

آقایی با تقدیر از خبرگزاری فارس به دلیل اطلاع‌رسانی سریع و به موقع اخبار این حوزه ابراز داشت: حوزه هنری برنامه هنری و فرهنگی سال 91 خود را مدون کرده که به زودی از طریق خبرگزاری‌ها اطلاع‌رسانی خواهد کرد و این نشان از برنامه‌ریزی دقیق این دستگاه فرهنگی در تحقق و گسترش فرهنگ و هنر در استان دارد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول