اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گلستان انجام گرفت

برگزاری چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در گرگان

خبرگزاری فارس: چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان گلستان ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

برگزاری چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان اظهار داشت: از سال 1377 تا پایان سال 1390 تعداد 436 پروژه مشارکتی با یک هزار و 573 کلاس درس با زیربنای 122 هزار مترمربع از طریق منابع دولتی ساخته شد و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

قربانعلی شیرزاد تصریح کرد: تعداد 630 پروژه دولتی با 3 هزار و 152 کلاس درس با زیربنای 526 مترمربع با استفاده از منابع دولتی به بهره‎برداری رسیده است.

وی به تعهدات خیرین مدرسه‌ساز طی سال‎های 1378 تا 1390 پرداخت و بیان داشت: در این مدت تعهد خیرین مدرسه‌ساز بالغ بر 420 میلیارد ریال بوده که مبلغ 360 میلیارد ریال آن تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان یادآور شد: در حال حاضر 41 پروژه با 158 کلاس درس با 16 هزار مترمربع زیربنا با تعهد 42 میلیارد ریال توسط خیرین به صورت مشارکتی در دست اجرا است.

شیرزاد از خیرین خواست تا در رفع کمبودها، نیازها، ساخت و ساز فضاهای آموزشی در مسکن مهر مساعدت داشته باشند و متذکر شد: به همت خیرین می‎توان در تک شیفته شدن مدارس، خرید کلاس‎های پیش ساخته در راستای تحول سند بنیادین، خرید و مرمت تجهیزات، هوشمندسازی مدارس گام‎های مؤثری برداشت.

این جشنواره با حضور حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، ممبینی رئیس گروه فناوران اطلاعات و نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور، صالحی مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانداران شهرستان‎های استان گلستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استانی در گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول