اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع برق شاهرود خبر داد

اصلاح شبکه‏های برق منطقه زیراستاق شاهرود

خبرگزاری فارس: در قالب مانور خدمت متعالی، شبکه و تأسیسات توزیع برق منطقه زیراستاق شهرستان شاهرود اصلاح و به‌سازی شد.

اصلاح شبکه‏های برق منطقه زیراستاق شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود ظهر امروز با اعلام این خبر گفت: با اجرای این طرح جهادی و ضربتی، قریب 5 هزار متر شبکه توزیع برق حد فاصل روستای یونس‏آباد تا قلعه نوخالصه شاهرود اصلاح و بهینه‏سازی شد.

فرهاد علی‏بیک با اشاره به اینکه به منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و ظرفیت‏سازی برای مشترکان این طرح اجرایی شده است، افزود: با بسیج همه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی و با حضور 80 نفر نیروی عملیاتی و پشتیبانی، این مانور به اجرا درآمده است.

وی با عنوان اینکه هشت اکیپ عملیاتی همه اقدامات را به نحو مناسبی پیاده‏سازی کرده‏اند، بیان داشت: دو اکیپ از برق دامغان، یک گروه از برق بسطام و پنج تیم عملیاتی از برق شهرستان شاهرود، طرح‏های پیش‏بینی شده را به انجام رساندند.

علی‏بیک مدت زمان اجرای این مانور را حدود 6 ساعت عنوان کرد و یادآور شد: چنانچه این کار قرار باشد به طور عادی برنامه‏ریزی و اجرا شود، بیش از یک ماه زمان نیاز دارد.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود افزود: این طرح در قالب خدمت متعالی، ظرف کم‏ترین مدت و اعمال کم‏ترین حجم خاموشی، بیشترین بهره‏وری را حاصل کرده است.

وی هم‌چنین هزینه اجرای این مانور و اصلاح و بهینه‏سازی شبکه‏ها و تأسیسات توزیع برق منطقه زیراستاق شاهرود را 300 میلیون ریال ذکر کرد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول