اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار اوصانلو:

ایجاد امنیت پایدار هدف اصلی سپاه پاسداران است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی گفت: ایجاد امنیت پایدار در منطقه و بهره‌گیری از تجارب فرماندهان ارشد در مقابله با اشرار اصلی‌ترین هدف یگان‌های مستقر سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی است.

ایجاد امنیت پایدار هدف اصلی سپاه پاسداران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار محمدتقی اوصانلو، ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌‌غربی، اظهار داشت: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه شمال‌غرب کشور درصدد عملی‌کردن دستورات مقام معظم رهبری در زمینه ایجاد و توسعه امنیت پایدار هستند.

وی افزود: با وجود مشکلات خاص منطقه و صعب‌العبور بودن بسیاری از محورهای شمال‌غرب کشور، در سال‌های گذشته موفقیت‌های بسیاری در حوزه‌های امنیتی و دفاعی شاهد بودیم که این امر نتیجه تلاش و پشتکار فرماندهان و رزمندگان غیور سپاه‌های مستقر در منطقه است.

اوصانلو، در ادامه با اشاره به مقاومت رزمندگان این منطقه در برابر مشکلات، بیان داشت: در زمستان و با وجود ریزش سنگین برف در محورهای کوهستانی، رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب ‌اسلامی در کنار فرماندهان خود برای دفاع از مرزهای کشور تلاش‌های بسیاری کردند که امنیت کنونی نتیجه رشادت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی این رزمندگان است.

این مسئول عملیات غرورآفرین رزمندگان سپاه شهدا در مقابله با گروهک پ.ک.ک و پژاک در مناطق مرزی را نمونه‌ای از قدرت‌نمایی سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی عنوان کرد و افزود: پس از اتمام عملیات‌های گسترده رزمندگان کشور در سال‌های 89 و 90 که تا تابستان سال گذشته ادامه داشت، هیچ‌گونه تجاوزی از سوی گروهک‌ها و منافقین به مرزهای این استان انجام نشده که نشانگر اوج آمادگی نیروها و ترس دشمنان از آمادگی نیروهای مسلح است.

وی حمایت‌های دشمنان و ابرقدرتان غرب و شرق از گروهک‌های حاضر در منطقه را بی‌اثر دانست و تاکید کرد: نیروهای حاضر در منطقه در حالی به مقابله با دشمنان اقدام می‌کنند که دولت‌های غربی و به‌‌ویژه آمریکا پشت‌سر نیروهای متجاوز هستند.

اوصانلو، ایجاد اغتشاش به‌منظور ایجاد جو اختناق در میان مردم را از راهکارهای دشمنان برای مقابله با نظام عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام به‌دلیل ناکامی در مقابله مستقیم با رزمندگان به برخورد و مقابله غیرمستقیم روی آورده‌اند که ایجاد اغتشاش در مواقع مختلف یکی از این راهکارها است.

وی اضافه ‌کرد: برپایی راهپیمایی‌های مختلف به ‌دلایل واهی و همراه ساختن برخی چهره‌های سیاسی با خود از دیگر اقداماتی است که دشمنان در ماه‌های اخیر انجام داده‌اند اما با بصیرت و هوشیاری مردم این‌گونه تهاجمات نقش بر آب شده‌اند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب‌ اسلامی، در پایان تصریح‌کرد: مدیریت بسیار هوشیارانه فرماندهان نیروهای مسلح در آذربایجان‌‌غربی باعث پیروزی رزمندگان این مرز و بوم در تمام صحنه‌های مختلف نبرد شده که این امر دارنده پیام اقتدار و افتخار مردم این استان است.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول