اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان صورت گرفت

وقف یک واحد مسکونی با نیت ترویج علوم قرآنی

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه تویسرکان از وقف یک واحد مسکونی به مساحت 43 مترمربع با نیت ترویج فرهنگ علوم قرآنی در شهرستان تویسرکان خبر داد.

وقف یک واحد مسکونی با نیت ترویج علوم قرآنی

حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: یک واحد مسکونی به مساحت 43 متر مربع با نیت فرهنگ علوم قرآنی وقف شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این قطعه زمین بیش از 500 میلیون ریال است، افزود: خانم معصومه معافی و ابوالقاسم و محمود معافی فرزندان مرحوم نقی معافی با مراجعه به اداره اوقاف این واحد مسکونی را به مساحت 43 متر مربع، با نیت ترویج فرهنگ علوم قرآنی در شهرستان تویسرکان وقف کرده‌اند.

سرپرست اوقاف تویسرکان بیان داشت: در سال گذشته چهار موقوفه جدید در شهرستان تویسرکان وقف شده است که امید است در سال جاری شاهد وقف‌های گسترده‌ای در سطح شهرستان تویسرکان باشیم.

وی از مردم خیر تویسرکان درخواست کرد با وقف اموال خود با نیات متناسب با نیازهای روز جامعه همچون ایجاد مراکز قرآنی و کمک به نشر و تبلیغ علوم و معارف قرآنی، کمک هزینه تهیه جهیزیه و ازدواج جوانان و ایجاد مراکزی برای درمان بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج و کمک به ایجاد اشتغال و مسکن جوانان اعمال خود را برای همیشه ماندگار کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول