اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از تولید ملی

مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی مرتفع شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر خواستار رفع مشکلات و کمبود منابع مالی واحدهای تولیدی این شهرستان در راستای حمایت از تولیدات ملی شد.

مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی مرتفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی صبح امروز در جلسه بررسی طرح‌های اشتغالزا در کوثر اظهار داشت: تحقق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیازمند بسترسازی‌های ویژه به خصوص در حوزه تولید است که در این راستا نیازمند بسیج همگانی هستیم.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های ملی باید در درون کشور و به صورت ملی حفاظت و حمایت شوند، افزود: در این راستا باید برای رسیدن به اهداف پیام نوروزی امسال فرهنگ اقتصاد صنعتی را که مهمترین مؤلفه توسعه اقتصادی منطقه است نهادینه کنیم.

این مسئول با بیان اینکه باید برای دستیابی به اهداف این پیام طراحی‌های استراتژی مدون و مناسبی را مد نظر داشته باشیم، ابراز داشت: اهمیت دادن به تولید داخلی، کارآفرینی و منزلت اجتماعی کارآفرینان و تولید کنندگان، انگیزه این افراد را می‌تواند در تلاش برای تولید بهتر و با کیفیت‌تر بیشتر کند.

وی ادامه داد: حمایت از حوزه اشتغال و تولید ملی با تکیه بر توان سرمایه‌گذاران و توسعه صادرات با ارزش افزوده تولید ملی را رونق می‌بخشد و از سوی دیگر می‌تواند گامی بلند در راستای تغییر چهره اقتصاد منطقه باشد.

فرماندار کوثر با بیان این که جذب سرمایه گذاران و حمایت از تولید و توسعه صادرات با ارزش افزوده نقش موثری در تولید ملی خواهد داشت، تصریح کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و ارایه تسهیلات به آنها کمک شایانی به افزایش کمیت و کیفیت تولید خواهد داشت.

وی افزود: در سال‌های اخیر گام های موثری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی برداشته شده است.

رئیس‌ساداتی عمده مشکل واحدهای تولیدی این شهرستان را کمبود نقدینگی، تسهیلات و سرمایه در گردش عنوان کرد و گفت: با تدوین سند حمایت ملی، حمایت‌های لازم از واحدهای تولیدی لحاظ شده و با اجرای این بسته حمایتی شاهد رشد کیفیت و کاهش قیمت تمام شده خواهیم بود.

این مسئول اظهار داشت: با وجود تحریم و فشارهایی که دنیا به کشور ما اعمال می‌کند، شاهد افزایش صدور جواز تاسیس و رشد چشمگیر صادرات هستیم که این امر حاکی از روند رو به رشد کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار کوثر در پایان سخنان خود بر لزوم ارتقای سطح کیفی تولیدات تاکید کرد و با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالقوه در کوثر ابراز داشت: برای استفاده از این ظرفیت‌ها با کمک اساتید دانشگاه‌ها نیاز سنجی‌های مختلف و فرصت‌های موجود شناسایی می‌شود.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول