اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 سال گذشته صورت گرفت

کمک 228 میلیارد تومانی به مجمع خیرین تامین سلامت فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: خیران عرصه سلامت در دوران 10 سال راه‌اندازی این مجمع با اهدای 228 میلیارد و 800 میلیون تومان، گام‌های موثری برای ارتقای این نهاد مردمی برداشته‌اند.

کمک 228 میلیارد تومانی به مجمع خیرین تامین سلامت فارس

 علی‌اکبر رامجردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار کرد: کمک‌های نقدی خیران در بخش‌های عمرانی، تجهیزاتی، فرهنگی، تبلیغاتی، حمایتی، تعامل بین‌بخشی و پیگیری‌های اداری هزینه شده است.

رامجردی خاطرنشان کرد: احداث 16 بیمارستان در شیراز و شهرستان‌های فارس، ایجاد و تاسیس بیش از 50 واحد درمانی، 32 مرکز بهداشتی‌درمانی شهری و روستایی، تکمیل و توسعه بیش از 40 واحد بهداشتی، درمانی، احداث و خرید 15 ساختمان اقامتگاه همراه بیماران از دیگر اقدامات خیرین تامین سلامت فارس در 10 سال اخیر بوده است.

وی تصریح کرد: احداث، تکمیل و تجهیز 32 خانه بهداشت، 13 درمانگاه تخصصی، مرکز درمان و بستری و راه‌اندازی پنج ساختمان مراکز و سازمان‌های خیریه عرصه سلامت، بهره‌برداری از ساختمان دانشکده‌های پزشکی و پرستاری در شهرستان‌های لارستان و آباده، تهیه و تجهیز دستگاه‌های پزشکی، سه دستگاه ام. آر. آی و یک دستگاه سی. تی. اسکن، ده‌ها دستگاه رادیولوژی و آزمایشگاهی و تخت‌های سی. سی. یو دیگر کارهای خیری بوده که توسط خیرین تامین سلامت فارس صورت گرفته است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد: جذب یک ‌میلیارد و 860 میلیون تومان کمک نقدی و سهام برای صندوق حمایت از بیماران و سایر مراکز حمایتی، واگذاری سهام شرکت‌ها به ارزش 2 میلیارد و 695 میلیون تومان و اختصاص 4 میلیارد و 712 میلیون تومان برای پشتوانه‌سازی در عرصه‌های سلامت از سوی خیران این استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خیران فارس با حضور در عرصه ساخت و ساز مراکز درمانی و بهداشتی تحول بزرگی به وجود آورده‌اند، گفت: خیران از ابتدای تشکیل این مجمع آبرو و همت خود را در طبق اخلاص گذاشته و فعالیت‌های چشم‌گیری در عرصه سلامت برداشته‌اند.

رامجردی اضافه کرد: چاپ ده‌ها نشریه، فصلنامه، کتاب معرفی نیازها، زندگینامه خیران، تهیه فیلم و تیزر، گشایش موسسه مهر حضرت فاطمه زهرا (س) برای حمایت از بیماران نیازمند، ایجاد مرکز خیریه حمایت از نخبگان علوم پزشکی، احداث مرکز مشاوره و آموزش مهارت‌های زندگی از جمله مواردی بوده که خیران این مجمع را در اقدامات خود کمک کرده ‌است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول