اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر خبر داد

موافقت آموزش و پرورش با تخفیف شهریه فرزندان ایثارگران در مدارس شاهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: وزارت آموزش و پرورش با تخفیف شهریه ثبت‌نام فرزندان جانبازان، آزادگان و رزمندگان در مدارس شاهد موافقت کرد.

موافقت آموزش و پرورش با تخفیف شهریه فرزندان ایثارگران در مدارس شاهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد حاجی‌زاده ظهر امروز در نشست شورای مشورتی ایثارگران استان بوشهر اظهار داشت: این پیشنهاد توسط شورای مشورتی ایثارگران استان به وزارت آموزش و پرورش ارائه شد که با موافقت وزیر و تصویب این پیشنهاد، هزینه‌های لازم در این زمینه توسط بنیاد شهید تامین می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات فرزندان شاهد در دریافت تسهیلات مسکن افزود: مقرر شده بود که با تعامل با بانک‌هایی که دریافت تسهیلات مسکن جامعه هدف را اجباری کرده‌اند این اجبار حذف شود که به‌رغم تلاش‌های انجام شده بانک‌ها از مواضع خود در این زمینه کوتاه نمی‌آیند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: تسهیلاتی که بانک سپه در این زمینه می‌دهد فقط برای ساخت است که این امر مشکلات زیادی را برای فرزندان شاهد ایجاد کرده است.

حاجی‌زاده در ارتباط با ساماندهی گلزارهای شهدا در استان گفت: ساماندهی گلزار شهدا در پنج شهرستان انجام شده و تلاش ما این است تا پایان امسال جشن پایان ساماندهی گلزارهای شهدای استان بوشهر را برگزار کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر یادآور شد: با توجه به حساسیت تبدیل وضعیت فرزندان شاهد در دستگاه‌های اجرایی، برخی دستگاه‌ها در این زمینه تعلل و کوتاهی می‌کنند که امیدواریم با حمایت استاندار بوشهر این مشکل مرتفع شود.

وی ادامه داد: مقرر شده بود تمثال شهدای استان روی کاشی طراحی و در شهرها نصب شود که با دعوت از 12 طراح در حال طراحی تمثالی مناسب هستیم.

حاجی‌زاده اضافه کرد: سال گذشته با حمایت استاندار بوشهر شش نشست شورای مشورتی و سه کمیسیون تخصصی ایثارگران در استان تشکیل شد که نشست‌ها 79 مصوبه و کمیسیون‌ها 18 مصوبه داشته‌اند.

وی اظهار داشت: همه مصوبات بر حسب ارتباط موضوع به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ شده و عموم اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: برای تسریع در اجرای این مصوبات در شورای اداری استان، این مصوبات مطرح و اجرای آنها مورد تاکید قرار گیرد.

حاجی‌زاده افزود: نهادها و دستگاه‌هایی که در بحث دیدارها، اشتغال و تکریم جامعه هدف همکاری مؤثری داشته‌اند توسط استانداری مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول