اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو نهاد پدران آسمانی کشور خبر داد

برگزاری همایش فرزندان شاهد کشور در زنجان

خبرگزاری فارس: عضو نهاد پدران آسمانی کشور از برگزاری همایش بزرگ فرزندان شاهد سراسر کشور در استان زنجان خبر داد.

برگزاری همایش فرزندان شاهد کشور در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل خدایی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همایش فرزندان شاهد کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی در زنجان برگزار می‌شود.

وی از اعزام 150 فرزند شهید به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در سال جاری خبر داد و افزود: به دلیل عدم هماهنگی با ستاد ارتحال امام خمینی(ره) این افراد همزمان با 14خرداد در تهران حضور نمی‌یابند.

عضو نهاد پدران آسمانی کشور با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام این افراد در ماه‌‌های آینده انجام شده است، افزود: همزمان با فرزندان شاهد سراسر کشور، فرزندان شهدای استان زنجان نیز در این مراسم حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه فرزندان شاهد امام خمینی(ره) را به عنوان آسمانی‌ترین پدر می‌شناسند، خاطرنشان کرد: برای قدردانی از این نعمت الهی فرزندان شاهد بار دیگر پیمان خود را با ولی فقیه با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعلام می‌کنند.

خدایی یادآور شد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و باز تعریف رابطه بین فرزندان شاهد از اهداف تشکیل نهاد پدران آسمانی کشور است.

وی با بیان اینکه ایجاد انسجام بین فرزندان شاهد از دیگر اهداف تشکل این نهاد است، افزود: شناسایی فرزندان شهدا، جذب و خدمات‌رسانی به این افراد به عنوان خادمان شهدا از دیگر اهداف تشکل این نهاد محسوب می‌شود.

عضو نهاد پدران آسمانی کشور ادامه داد: نهاد پدران آسمانی کشور پس از نهاد بسیج به عنوان فراگیرترین نهاد ارتباطی محسوب می‌شود که با همه فرزندان شهدا حتی در مناطق دور افتاده ارتباط برقرار می‌کند.

وی با بیان اینکه استقبال از سوی فرزندان شاهد برای برگزاری جشن پدران آسمانی رو به گسترش است، افزود: حمایت‌های مادی و معنوی از برگزاری این جشن صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول