اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بویین‌ زهرا خبر داد

آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ کار دستاورد اردوی‌های جهادی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویین ‌زهرا گفت: برگزاری اردوی جهادی موجب آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ کار می‌شود.

آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ کار دستاورد اردوی‌های جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، علی‌اصغر رجبی سگزآبادی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی اوقات‌فراغت شهرستان بویین‌زهرا که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا برگزار شد با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی منسجم برای ایام فراغت دانش‌آموزان در کشور اظهار کرد: ایام تابستان بهترین زمان برای برپایی جشنواره‌ها و طرح‌های نشاط ویژه نوجوانان و دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی است.

وی افزود: باید سعی شود که با مدیریت صحیح بودجه و توجه به مسائل اصلی زمینه حضور پر نشاط و حداکثری دانش‌آموزان در طرح‌های تابستانی فراهم شود.

مدیر آموزش و پرورش بویین‌زهرا با اشاره به ضرورت شناسایی مدارس و مجتمع‌های آموزشی در بخش‌های شش‌گانه بویین‌زهرا برای برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های نشاط در آنها تصریح کرد: مدیران و مربیان در مدارس باید نهایت همکاری و تعامل را در ایام تابستان با مسئولان و متولیان امور فرهنگی این شهرستان داشته باشند.

رجبی سگزآبادی با بیان اینکه فرمانداری و دیگر ارگان‌های شهرستان بویین‌زهرا باید تعامل و پشتیبانی لازم را برای برپایی هرچه بهتر طرح فراغت در ایام تابستان با اداره آموزش و پرورش داشته باشند، بیان کرد: قطعا مسئولان باید با اهتمام و توجه ویژه نسبت به مسائل پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان در این طرح تابستانی مشارکت داشته‌ باشند.

وی بازدید مستمر و دائم از طرح‌های نشاط در ایام تابستان را بسیار مهم دانست و افزود: بازرسان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین‌زهرا در ایام تابستان و همزمان با برگزاری طرح‌های فراغت از آن بازدید به عمل می‌آورند.

مدیر آموزش و پرورش بویین‌زهرا با اشاره به استقبال پرشور جوانان بویین‌زهرایی از طرح‌های هجرت و اردوهای سازندگی در ایام تابستان بیان کرد: نوجوانان و جوانان به عنوان اقشار آینده‌ساز کشور با همت و توانی که دارند می‌توانند کمک‌های بسیاری به امر سازندگی و پیشرفت کشور داشته باشند.

رجبی سگز‌آبادی اضافه کرد: اردوهای جهادی موجب می‌شود که جوانان و دانش‌آموزان با فرهنگ کار و تلاش در راه سازندگی و اقتدار همه‌جانبه نظام اسلامی آشنا شوند.

وی در پایان با ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده پیرامون ساماندهی و جذب دانش‌آموزان در گروه‌های جهادی بیان کرد: امیدواریم که با همت و اراده مستحکم جوانان ایرانی زمینه اقتدار و عزت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول