اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کرمان

3 هزار نفر در جشنواره الگوهای نوین یادگیری شرکت کردند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در جشنواره الگوهای یاددهی و یادگیری نوین استان کرمان طی یک سال گذشته 2 هزار و 975 نفر در آن شرکت کردند.

3 هزار نفر در جشنواره الگوهای نوین یادگیری شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضوان ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه جشنواره استانی الگوهای نوین یاددهی و یادگیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مطالبه مقام معظم رهبری و سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش موظف به تقویت جنبه‌های تدریس هستیم تا بهترین کلاس‌های درس را داشته باشیم.

وی افزود: در این زمینه طرح جشنواره الگوهای یاددهی و یادگیری نوین ارائه شد و در سطح استان کرمان طی یک سال گذشته 2 هزار و 975 نفر در آن شرکت کردند.

ابراهیمی تصریح کرد: در این جشنواره معلمان مقطع دبستان و پیش دبستان با استفاده از فناوری روز الگوهای نوین یادگیری و یاددهی را ارائه کردند که بعد از داوری در شهرستان‌ها و مناطق نتایج به استان ابلاغ شد.

وی بیان کرد: 196 نفر از شرکت کنندگان در مقطع دبستان و 61 نفر در پیش دبستان برگزیده استانی شده‌اند و امروز در جشنواره استانی الگوهای نوین یادگیری و یاددهی از 30 برگزیده جشنواره که شامل رتبه‌های اول تا سوم است، تجلیل می‌شود.

ابراهیمی گفت: برگزیدگان این جشنواره افرادی هستند که بهترین الگوی طرح درسی را با استفاده از فناوری جدید ارائه کرده‌اند و این الگوها به همکاران ارائه می‌شود تا در تدریس از آن استفاده کنند.

جشنواره استانی الگوهای نوین یاددهی و یادگیری امروز با حضور فرهنگیان شرکت کننده از سراسر استان کرمان در محل دانشگاه شهید چمران شهر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول