اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج خبر داد

احداث بیمارستان 32 تختخوابی خدمت ماندگار دولت در قلعه‌گنج

خبرگزاری فارس: فرماندار قلعه‌گنج گفت: بیمارستان 32 تختخوابی و آب شرب مرکز شهرستان قلعه‌گنج دو خدمت ماندگار این منطقه به شمار می‌روند.

احداث بیمارستان 32 تختخوابی خدمت ماندگار دولت در قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حسن مرادی ظهر امروز در ستاد سلامت شهرستان قلعه‌گنج آموزش را جزو لاینفک توسعه یک منطقه دانست و اظهار داشت: در هر زمینه باید با آگاه‌سازی به رشد اقتصادی فرهنگی، بهداشتی و عمرانی شهرستان راه پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما به آغاز و پایان کار نیست بلکه به ادای تکلیف و خدمت‌رسانی است، افزود: بیمارستان 32 تختخوابی و آب شرب مرکز شهرستان قلعه‌گنج دو خدمت ماندگار این منطقه به شمار می‌روند.

مرادی اساسی‌ترین مشکل شهرستان و مرکز شهر قلعه‌گنج را آب شرب ذکر و تصریح کرد: به همین دلیل در تابستان با بحران مواجه می‌شویم.

وی ابراز داشت: بنابراین باید با راهکارهای مناسب آب شرب شهرستان مدیریت شود تا با مشکل کم‌آبی مواجه نشویم.

مرادی عنوان کرد: مسائل خشکسالی منطقه جنوب به ویژه شهرستان قلعه‌گنج به صورت تحلیلی به رده‌های بالاتر ارائه شده است و امیدواریم با نگاه ویژه‌ای مورد بررسی قرار گرفته و راهکار مناسب اندیشیده شود.

فرماندار قلعه‌گنج گفت: اداره اماکن عمومی شهرستان باید با سعه‌صدر نسبت به تخلف‌های واحدهای صنفی با هماهنگی اداره‌های ذیربط در حد توان برای رفع مشکلات موجود همکاری کند.

مرادی با تأکید بر آموزش نانوایان‌ برای افزایش کیفیت نان بیان داشت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در این زمینه باید در راستای آموزش‌ این افراد اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بزرگترین مرتع ایران به وسعت 320 هزار هکتار را واقع در این شهرستان دانست و اذعان داشت: از این مرتع برای چرای حدود 2 میلیون رأس دام سبک و سنگین استفاده می‌شود، اما با این وجود هنوز در این منطقه قرنطینه دامی وجود ندارد.

مرادی با اشاره به اینکه در حوزه دامپروری شهرستان قلعه‌گنج نیز رشد خوبی داشته است، خاطر نشان کرد: اما بحث سلامت و بهداشت دام در آن پیگیری و بررسی نشده است.

وی اظهار داشت: باید یک کارگروه مشترک از کارشناسان مرکز بهداشت و درمان و دامپزشکی با توجه به فصل شیوع بیماری‌های مشترک دام و انسان به این مسئله رسیدگی کند.

مرادی تصریح کرد: تلفات دامی در منطقه به اقتصاد و سلامت آن ضربه می‌زند، بنابراین باید در شبکه سلامت با جدیت پیگیری و رفع شود.

وی همچنین خطاب به مسئولان اداره‌های امور آب و فاضلاب روستایی و شهری افزود: نباید در تابستان مردم از نظر آب شرب سالم و بهداشتی با مشکلی مواجه شوند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول