اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم:

جم با بحران کم‌آبی روبه‌رو است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: در حال حاضر شهرستان جم با بحران کم‌آبی روبه‌رو است و در زمینه حل این بحران ایجاد سد آبی، انتقال آب کوثر و راه‌اندازی دستگاه‌های آب‌ تصفیه‌کن در بندر سیراف به عنوان سه راه حل اساسی پیشنهاد شده است.

جم با بحران کم‌آبی روبه‌رو است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در نشست با معاون منابع انسانی وزیر نفت اظهار داشت: پالایشگاه جم با تولید بیش از 25 درصد گاز کشور نقش بسیار مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و در سال‌های اخیر شاهد موفقیت‌های خوبی توسط این مجموعه هستیم.

وی افزود: در سال جهاد اقتصادی با تلاش همه کارکنان به اهداف مورد نظر رسیدیم و در سال جاری که به نام تولید ملی نامگذاری شده باید بیش از گذشته در راستای حمایت از سرمایه و کار ایرانی اهتمام ورزیم.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم بخشی از مشکلات ساکنان شهرک‌های مسکونی گاز در حوزه آب را به طور کامل تشریح و خاطر نشان کرد: شرکت پالایش گاز فجر جم روزانه بیش از 4 هزار مترمکعب آب آشامیدنی به شهرک‌های مسکونی گاز واقع در شهرستان جم انتقال می‌دهد.

اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان جم با بحران کم‌آبی روبرو است و در زمینه حل این بحران ایجاد سد آبی، انتقال آب کوثر و راه‌اندازی دستگاه‌های آب‌ تصفیه‌کن در بندر سیراف به عنوان سه راه حل اساسی پیشنهاد شده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم به اقدامات گسترده این شرکت در زمینه حل کمبود آب در منازل مسکونی گاز اشاره و اظهار داشت: ایجاد تانک‌های ذخیره آب روی منازل و ترمیم شبکه‌های فرسوده آب بخشی از این اقدامات بوده است.

وی رعایت مصرف آب و استفاده بهینه از این منبع حیاتی را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: همه ساکنین شهرک‌های مسکونی باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشند.

مدیر عامل پالایشگاه جم یادآور شد: حل مشکلات معیشتی ساکنان شهرک‌های مسکونی و تلاش برای افزایش امکانات رفاهی این عزیزان را به طور جدی دنبال می‌کنیم.

در این نشست همچنین مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم گزارشی از وضعیت امکانات، مشکلات و چالش‌های موجود در شهرک‌های مسکونی گاز ارایه داد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول