اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم:

50 مسجد شهرستان جم شناسنامه‌دار شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم گفت: 50 مسجد شهرستان جم شناسنامه‌دار شدند.

50 مسجد شهرستان جم شناسنامه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان مذهبی شهرستان جم اظهار داشت: تقویت مساجد و تجهیز این اماکن به امکانات و تجهیزات روز امری لازم است و در این شهرستان شاهد افزایش امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مساجد هستیم.

وی افزود: تجهیز کتابخانه‌های مساجد به کتب متنوع فرهنگی و دینی از برنامه‌هایی است که از ابتدای امسال تاکنون با جدیت انجام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خاطر نشان کرد: با توجه به محوریت مساجد در مباحثات و انجام مراسمات و شعائر دینی این اداره اهتمام جدی در زمینه شناساندن مساجد و فعالیت‌های آن به آحاد مردم داشته و دارد.

سادات از ثبت 50 مسجد شهرستان جم در پورتال ملی مساجد کشور خبر داد و افزود: کار ثبت سایر مساجد نیز در حال پیگیری است و به زودی انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرستان جم بیش از 100 مسجد دارد که در اکثر مناسبت‌ها، برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کنند.

مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی جم نیز ابراز داشت: تقویت خانه‌ها و مؤسسات قرآنی و برگزاری دوره‌های مختلف حفظ و قرائت قرآن در شهرستان در دستور کار قرار دارد.

مهدی رحمانی افزود: در تمام شهرها و روستاهای این شهرستان نسبت به برپایی دوره‌های متنوع قرآنی و همچنین برپایی گفتمان‌های دینی اقدام کرده‌ایم که نتایج بسیار خوبی در بر داشته است.

مسئول خانه قرآن تبیان نیز از برگزاری دوره‌های مختلف قرآنی در طول سال در این خانه قرآن خبر داد و از حمایت‌های تبلیغات اسلامی در این زمینه قدردانی کرد.

محمد پیرایه اذعان داشت: برگزاری محفل انس با قرآن در این مرکز در تمام ماه‌های سال تداوم خواهد داشت و انتظار داریم شاهد استقبال جوانان از این برنامه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول