اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

ارسال 180 پرونده بدحجابی به مراجع قضایی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: در دو ماهه گذشته در ارتباط با موضوع بدحجابی 180 فقره پرونده را به مراجع قضایی ارسال کردیم.

ارسال 180 پرونده بدحجابی به مراجع قضایی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان بوشهر اظهار داشت: در همین مدت تنها در شهر بوشهر به 6 هزار نفر تذکر لسانی دادیم.

وی افزود: امنیت محصول مشارکت جمعی است و نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند امنیت کامل را ایجاد کند چرا که معتقدیم بخش زیادی از مسیر رسیدن به امنیت پایدار از طریق فرهنگ‌سازی و فرهنگ‌پذیری اتفاق می‌افتد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور در سال 90 استان بوشهر از نظر وقوع جرائم سی‌امین استان کشور بوده یعنی 29 استان دیگر وقوع جرائم بیشتری داشتند.

محمدی‌یگانه اظهار داشت: همچنین استان بوشهر در کل کشور در زمینه وقوع سرقت‌ها رتبه 27 کشوری را دارد و این نشان از وضعیت امنیت در استان است، ضمن اینکه استان بوشهر در بحث کشف جرائم در کشور رتبه اول را داراست.

وی گفت: در موضوع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیشترین تاثیر را دارد و باید از تریبون نماز جمعه استفاده بیشتری برای موضوع عفاف و حجاب کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد:‌ در راستای وظایف آموزشی در دو ماهه گذشته 630 کلاس آموزشی در مساجد و مدارس در راستای فرهنگ‌سازی موضوعات مختلف امنیتی برگزار کردیم.

امام جمعه بوشهر نیز در این نشست گفت: باید با نگاه مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی جامع توسعه و پیشرفت استان را در افق 1404 بر مبنای پیشرفت و توسعه دینی طراحی کنیم.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری افزود:‌ تعامل و همدلی موجود بین مدیران و ائمه جمعه می‌تواند این مسیر و خدمت بیشتر و بهتر برای مردم را فراهم کند.

وی گفت: امیدواریم سال جدید سال عزت ایران و اسلام باشد و با قدردانی از نعمت ولایت ایران اسلامی الگویی برای جامعه جهانی شود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول