اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پروژه مهر ماندگار:

65 سد بزرگ و متوسط در کشور راه‎اندازی می‎شود

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پروژه مهر ماندگار از راه‎اندازی 65 سد بزرگ و کوچک در سطح کشور خبر داد.

65 سد بزرگ و متوسط در کشور راه‎اندازی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اکبر محرابیان شامگاه چهارشنبه در جمع مدیران عمرانی استان گلستان با بیان اینکه بیشتر طرح‎های سدسازی با سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند اظهار داشت: اگر به تاریخچه سدسازی کشور بنگریم سالانه حداکثر 13 یا 14 سد راه‎اندازی شده و راه‎اندازی 65  سد رکوردی بی‎سابقه در دولت‎های نهم و دهم است.

وی خاطر نشان کرد: در بخش شبکه‎های پایین‎دستی و کشاورزی بیش از 380 هکتار آبیاری شبکه‎ای داریم که در این بخش حداکثر رکوردی که در کشور تا به حال ثبت شده 70 هزار هکتار بوده که رشد چند برابری را نشان می‎دهد و البته بخشی از این طرح‎ها مربوط به استان گلستان است.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پروژه مهر ماندگار به حوزه راه و راه آهن اشاره کرد و بیان داشت: طرح‎های چند هزار کیلومتری، بزرگ‌ترین راه‎های مسیر راه و راه آهن در این دوره به بهره‎برداری می‎رسد.

محرابیان با بیان اینکه در مهر ماندگار طرح‎هایی انتخاب شدند که بستر تکمیل آنها در این دوره فراهم است متذکر شد: اگر آمریکا و استکبار می‎خواست با تمام هزینه‎هایی که کرده پاسخی از ملت ایران دریافت کند این پیشرفت و حرکت توفنده امروز در ایران به یک خواسته ملی تبدیل شده و بهترین پاسخ به دشمنان این مرز و بوم است.

وی با تاکید بر اینکه تحریم‎های دشمنان سبب پیشرفت ایران شده است تصریح کرد: ملت ایران با استقلال و ایمان به توانایی‎هایی خود، سبب شدند تا رشد و تعالی در کشور اسلامی ایران سرعت چند برابری به خود بگیرد.

دستیار ارشد ویژه رئیس جمهور در امور پروژه مهر ماندگار با تصریح اینکه دشمنان اگر امروز در عمل شکست خوردند می‎خواهند در جنگ رسانه‎ای پیروز شوند بیان کرد: آنچه اکنون در آمارها نشان داده می‎شود در رسانه شکست‎پذیر خواهد بود چرا که دشمن نیز به این نتیجه رسیده که تحریم‎ها سبب پیشرفت در اجرای پروژه‎ها و سایر بخش‎ها در ایران شده است.

محرابیان اذعان کرد: مردم ایران باید به خودشان افتخار کنند که چنین پاسخ دندان‎شکنی در همه عرصه‎ها به دشمنان داده‎اند همچنان که در انقلاب اسلامی یک پاسخ محکم، در عرصه دفاع مقدس پاسخی دیگر و امروز نیز در عرصه رشد و سازندگی پاسخ بی‎نظیر مردم ایران، قابل تحسین و ستایش است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول