اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای 85 پروژه عمرانی

هشترود سال 91 توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی از اجرای 85 پروژه عمرانی برای توسعه شهرستان هشترود در سال 91 خبر داد.

هشترود سال 91 توسعه می‌یابد

 به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، فرخ مسجدی ظهر امروز در حاشیه جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان هشترود، از اجرای 85 پروژه عمرانی برای توسعه شهرستان هشترود در سال 91 خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 7.5 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که اعتبار استانی این شهرستان در سال گذشته 7 میلیارد و 200 میلیون تومان بود، افزود: علاوه بر این از محل اعتبارات ملی استانی شده و منابع دیگر مبلغ 13 میلیارد و 800 میلیون تومان نیز برای این شهرستان پیش‌بینی شد که خوشبختانه 90 درصد آن تخصیص یافته است.

مسجدی همچنین از اجرایی شدن 87 درصدی مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت در شهرستان هشترود خبر داد و افزود: در مجموع سه سفر استانی هیئت دولت به استان آذربایجان‌شرقی، 123 مصوبه مربوط به شهرستان هشترود بود که 107 مصوبه به‌طور کامل اقدام شده و یا در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: درصد تحقق مصوبات سفرهای اول، دوم و سوم هیئت دولت در شهرستان هشترود به ترتیب 97، 92 و 72 درصد است.

معاون استاندار با بیان این‌که پنج مورد از مصوبات جلسات قبلی شورای برنامه‌ریزی استان در شهرستان هشترود برای اتخاذ تصمیمات جدید در جلسه امروز مطرح شد، افزود: همچنین در مورد برخی شاخص‌ها و پروژه‌های این شهرستان از جمله بیمارستان هشترود بحث و بررسی شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، مدیران کل اجرایی استان و مدیران محلی شهرستان هشترود برگزار شد، گزارش شاخص‌های توسعه و گزارش نظارتی پروژه‌های عمرانی این شهرستان تا خرداد 91 قرائت شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول