اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

ماهواره ابزار حمله دشمن به ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا گفت: شبکه‌های معاند سبب ایجاد فضای شبهه در جوانان می‌شوند و این حملات به جمهوری اسلامی توسط ماهواره‌ها صورت می‌گیرد.

ماهواره ابزار حمله دشمن به ارزش‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا ابوالفضل طاهر‌خانی صبح امروز در جلسه پیشگیری از جرائم شهرستان بویین‌زهرا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه ترویج‌ آموزه‌های دینی بهترین شیوه در راستای جذب و گرایش جوانان به سوی ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی است اظهار کرد: تولید انواع محتوا و کتب ارزشمند مفید می‌تواند نقش بسزا و اثرگذاری در اندیشه و افکار اقشار جوانان و دانشجویان داشته باشد.

وی افزود: کوشش و تلاش جدی و تخصیص اعتبارات ویژه در عرصه برنامه‌سازی باید در اولویت وظایف متولیان کاهش معضلات اجتماعی قرار داشته باشد.

فرماندار بویین‌‌زهرا با بیان اینکه رشد آسیب‌ها و معضلات اخلاقی در جامعه نشان‌دهنده دوری جوانان از فرهنگ معنویت و اصول اسلامی است تصریح کرد: اگر در حوزه پیشگیری و درمان آسیب‌های اخلاقی، کاری از جانب مسئولان و دلسوزان داخلی صورت نگیرد قطعا دشمنان در اهداف و مقاصد ضد دینی خود موفق می‌شوند.

طاهر‌خانی اضافه کرد: ایجاد مراکز و محیط‌های مشاوره‌ای نیز در جلوگیری از آسیب‌ها و امراض اجتماعی بسیار مؤثر و نتیجه‌بخش است.

وی با اشاره به ضرورت هم‌فکری و بهره‌گیری از دانش متخصصان و روانشناسان اجتماعی برای چاره‌اندیشی در موضوعات اجتماعی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شاخص و محوری که هر ساله باید از سوی دولت و مسئولان امر جدی گرفته شود، هم‌اندیشی و تعامل راهگشا در زمینه بررسی، شناخت و بیان راهکار در حوزه پیگیری از جرائم اخلاقی و اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان در جامعه است.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده ماهواره‌ای غرب برای به انحراف کشاندن و دور کردن جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان از فرهنگ و سیره ائمه اطهار عنوان کرد: امروز صدها شبکه و رسانه معاند با انواع ابزار و شگرد‌های تبلیغاتی خود و نیز با ایجاد فضایی از انواع ابهام، شبهه و تردید در میان جامعه اسلامی، قصد دارند تا دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی در بین آحاد مختلف جوانان کم‌رنگ شود.

وی اضافه کرد: تنها راه مقابله با این هجمه‌های بی‌سابقه دشمنان، تقویت معنوی و دینی جوانان با برپایی محافل معرفتی و دینی است.

فرماندار بویین‌زهرا گسترش کانون‌های فرهنگی و هنری را در جامعه ضروری و لازم دانست و عنوان کرد: باید با تمام قوا و تمام قد در برابر توطئه‌های ضداسلامی استکبار ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول