اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فراق یار/

آمادگی قرچک برای استقبال از زائران حضرت امام (ره)

خبرگزاری فارس: در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شهر قرچک آماده استقبال از زائران بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

آمادگی قرچک برای استقبال از زائران حضرت امام (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، شهرداری قرچک آمادگی خود را برای پذیرایی از زائران آن اسوه زهد و تقوا اعلام می‌دارد.

شهردار قرچک ساعتی پیش در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری قرچک با اختصاص بیش از 50 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران، سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای آماده‌سازی محل استقرار زائران و آماده‌سازی لوازم رفاهی در این مراسم حضوری چشمگیر داشته است.

عبدالعلی قاسم‌پور عنوان کرد: سازمان‌های تابعه نیز آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی به زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) اعلام کردند.

وی بیان داشت: شهر قرچک همه ساله در سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) پذیرای مهمانان زائر آن امام بزرگوار بوده است.

برتری قرچک در استان تهران در زمینه توسعه فضای سبز

قاسم‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری قرچک در میان 40 شهرداری استان تهران در زمینه توسعه و نگهداری فضای سبز به عنوان شهرداری نمونه شناخته شد.

این گزارش حاکی است، محمدرضا محمودی، معاون عمرانی استانداری تهران با اهدای تقدیرنامه ضمن تشکر از عملکرد شهرداری قرچک در زمینه توسعه و نگهداری فضای سبز، دستیابی به این مهم را حاصل زحمات شهردار و تمام همکاران ایشان در واحد فضای سبز دانست و تاکید کرد: کشور اسلامی ما بیش از همه دوران‌ها نیازمند خدمت‌رسانی است و این اتفاق رخ نمی‌دهد، مگر با حضور مسئولان دلسوز و کاردان که امید است در پرتو عنایات حق تعالی روز به روز شاهد پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان باشیم.

روکش آسفالت خیابان اصلی قرچک

شهردار قرچک در ادامه از روکش خیابان اصلی آسفالت پوئینک تا ابتدای شهرداری منطقه یک خبر داد و گفت: روکش آسفالت خیابان اصلی از میدان پوئینک آغاز شده و تا خروجی شهر قرچک ادامه دارد.

قاسم‌پور تاکید کرد: این عملیات که حدود یک کیلومتر پیشرفت داشته است با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان ورامین صورت گرفته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه جاری به پایان برسد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول