اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان:

شرکت‌های توزیع برق اصفهان به بخش خصوصی واگذار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: علاوه بر نیروگاه‌های استان که روند خصوصی‌سازی را طی کرده‌اند، شرکت‌های توزیع برق نیز در آینده به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

شرکت‌های توزیع برق اصفهان به بخش خصوصی واگذار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید علاقه‌مندان صبح امروز در حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بخش خصوصی‌سازی صنعت برق، استان اصفهان در ردیف استان‌های پیشرو قرار داشته و در بخش تلفات نیز با کم‌ترین آمار رو به ‌رو است.

وی ادامه داد: تکنولوژی صنعت برق، تکنولوژی فراگیری بوده که امروز در روستاهای دورافتاده کشور نیز پوشش مناسبی دارد و از این‌رو کشور در مرحله‌ای قرار گرفته که به بحث‌های نو و جدید از قبیل خصوصی‌سازی، افزایش بازدهی‌ها و کاهش تلفات می‌پردازد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به اینکه زمینه نوآوری و اجرای سیستم‌های پاسخ‌گویی مناسب به مشترکان استان را فراهم کرده است، افزود: هم‌زمان با این نمایشگاه مرکز خدمات‌رسانی سمیع با هدف کاهش مراجعات مردمی راه‌اندازی شده است. 

وی اضافه کرد: این مرکز به صورت تلفنی (با شماره 821) به شهروندان و متقاضیان خدمات لازم را ارائه می‌کند.

علاقه‌مندان تصریح کرد: واگذاری انشعاب، افزایش و کاهش قدرت، جابه‌جایی کنتور، تست کنتور، پاسخ به استعلام، تغییر نام، اصلاح کابل سرویس، تغییر تعرفه و نصب مجدد انشعاب از جمله خدمات قابل ارائه توسط مرکز خدمات‌رسانی سمیع است.

وی در زمینه سطح تکنولوژی موجود کشور در صنعت برق گفت: ایران از کشورهای پیشرفته در زمینه تکنولوژی برق است که در بخش تولید در رده‌های 16 تا 18 و در بخش انتقال و توزیع در سطح جهانی قرار دارد. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: صنایع خصوصی کشور از قبیل مجموعه‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند، درصد بالایی از نیاز صنعت برق ملی را تأمین می‌کنند. 

وی با اشاره به موضوع انرژی‌های نو اظهار داشت: این امر با سطح تکنولوژی کشورهای مختلف به طور مستقیم در ارتباط است.

علاقه‌مندان تصریح کرد: در برخی صنایع و کارخانه‌های استان، زمینه استفاده از انرژی‌های نو نظیر انرژی خورشیدی و بادی فراهم شده اما این سرفصل هنوز نتوانسته به عنوان یک منبع تولید صنعتی در عرصه تولید برق استان، جایگاه مشخصی داشته باشد که باید در این بخش سرمایه‌گذاری‌های ویژه‌ای صورت گیرد. 

وی با اشاره به این که رده‌های بالایی از خودکفایی در این صنعت ملی محقق شده است، اضافه کرد: شرکت‌های تولیدی صد درصد تجهیزات داخل را در این صنعت تولید می‌کنند و در بخش انتقال نیز بیش از 85 درصد از مراحل، بومی‌سازی شده و به مرز خودکفایی رسیده است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول