اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه میامی:

حلقه‏های صالحین از وصایا و دست‌نوشته‏های شهدا استفاده کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان میامی تأکید کرد: در برهه کنونی لازم است تا حلقه‏های صالحین بسیج، از وصایا و دست‌نوشته‏های شهدا بیشتر استفاده کنند.

حلقه‏های صالحین از وصایا و دست‌نوشته‏های شهدا استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی حجت‏الاسلام عیسی سلیمانی ظهر امروز در همایش سرگروه‏های شجره طیبه صالحین فرومد که با حضور سرگروه‏های حلقه‏های تربیتی برگزار شد، اظهار کرد: بسیجی باید آراسته به آداب اسلامی باشد تا در دیگران نیز اثر بگذارد.

وی ضمن بررسی پدیده نفاق گفت: وفا نکردن به عهد، دروغ‏گویی و خیانت در امانت از علائم نفاق است و این صفات نباید بین بسیجیان وجود داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان میامی افزود: مربیان سعی کنند در جلسات حلقه‏های صالحین از وصایا و دست‌نوشته‏های شهدا استفاده کنند و اندیشه‏ها و کتب استاد شهید مطهری منبع خوبی برای ارائه در جلسات است.

سلیمانی گفت: یادآوری رشادت‏ها و تلاش‏های رزمندگان در جبهه‏ها و ذکر جان‏فشانی‏های ایثارگران و بیان خصوصیات شخصی و رهبری امام خمینی(ره) نیز در گروه‏های صالحین مورد تأکید است.

حسن براتیان‏پور، فرمانده بسیج حضرت ابوالفضل(ع) میامی نیز گفت: اعضای صالحین و هیئت منتظران موعود و پایگاه حضرت ابوالفضل(ع) روستای دشت‏شاد به اردوی زیارتی و فرهنگی بندر گز در استان گلستان اعزام شدند.

وی قرائت زیارت عاشورا، زیارت امام‌زاده یحیی بن زید(ع) در گنبد کاووس و بازدید از جنگل قرق گرگان را از برنامه‏های این اردوی یک روزه عنوان کرد.

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: بسیجیان تکلیف سنگینی بر دوش دارند و باید از دستاوردهای انقلاب حمایت کنند.

محمدرضا قدرت‏آبادی اظهار داشت: راه امام و شهدا الگوی عملی بسیجیان است و تکلیف بسیج در نگاه به رهبری و ولی‏فقیه مشخص می‏شود.

وی افزود: در زمان هشت سال دفاع مقدس، تکلیف مشخص و موضوع و اهداف دشمن روشن بود، ولی در زمان حاضر که در جبهه جنگ نرم قرار داریم، دفاع سخت‏تر شده و باید با آگاهی دادن به جوانان و انجام برنامه‏های فرهنگی و اجتماعی، در تقویت سنگرهای اعتقادی تلاش کنیم.

این فرمانده بسیج ادارات دامغان با اشاره به برنامه‏های متعدد اجرا شده در خردادماه سال 91 گفت: برگزاری کوه‌پیمایی 30 نفر از بانوان پایگاه عمار مخابرات در منطقه انبان‏کوه و کوه‌پیمایی 50 نفر از برادران پایگاه عمار مخابرات در منطقه گرد کوه از مهم‏ترین برنامه‏های بسیج ادارات دامغان بوده است.

وی برگزاری نشست سیاسی بسیجیان کارمند، مسابقات قرآنی و ورزشی در رشته‏های فوتسال و طناب‏کشی در دانشگاه دامغان را از جمله فعالیت‏های اجرا شده عنوان کرد.

قدرت‏آبادی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده‏های شهید محمدباقر فرحزاد و شهید ابوحمزه توسط اداره برق و کوه‌پیمایی، رزم شبانه و برگزاری زیارت عاشورا در منطقه خوش آب و هوا و زیارتی پیرمردان توسط بسیج شهید بهشتی از جمله برنامه‏های بسیج کارمندان دامغان است.

فرمانده بسیج ادارات دامغان گفت: بسیجیان ادارات دامغان در مراسم باشکوه سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، ایام‏البیض و قیام خونین 15 خرداد، حضور پرشوری را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول