اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

انقلاب مصر با پول‌های کثیف آمریکا و عربستان تغییر مسیر نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت یاسوج گفت: مردم مصر ملت بیداری هستند و بی‌تردید مسیر انقلاب مصر با پول‌های کثیف آمریکا و عربستان تغییر نمی‌کند.

انقلاب مصر با پول‌های کثیف آمریکا و عربستان تغییر مسیر نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بالاترین جایگاه در نزد پروردگار را از آن انسان‌های متقی دانست و اظهار داشت: حالت‌های متفاوت اهل باور و اهل نفاق در قرآن آمده است.

خطیب موقت جمعه یاسوج ادامه داد: اهل باور در جهان اخروی چهره‌های بشاش دارند و در مقابل اهل نفاق و کفر با چهره‌های زشت و کریه و غم‌زده حاضر می‌شوند.

موسوی‌اعظم افزود: اهل شرک و نفاق هیچ‌گاه اهل باور نیستند و در قیامت یار و مددکاری هم ندارند.

وی تصریح کرد: این‌ها به هیچ روی نخواهند توانست خودشان را نجات دهند و دعای هیچ فرد صالحی آن‌ها را شفاعت نخواهد کرد و هیچ پزشک حاذقی قادر به معالجه آن‌ها نیست.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برخی انسان‌ها هر چه در این دنیا بمانند بیشتر بر گناه آن‌ها افزوده می‌شود و بر خلاف آن‌ها انسان‌های معتقد هر چه بیشتر در این دنیا باشند به دستورات الهی بیشتر عمل می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تبریک مناسبت‌های مختلف از جمله میلاد حضرت امام جواد (ع) تصریح کرد: مردم استان ما ولایتمدار و صددرصد شیعه هستند که لازم است در بازسازی عتبات عالیات همکاری و مشارکت بیشتری داشته باشند.

این مسئول به نشست بازسازی عتبات عالیات کشور اشاره کرد و افزود: قرار بر این شده که گلدسته‌های امامان نهم و دهم (ع) توسط این استان ساخته شود که مشارکت بیش از گذشته مردم استان در این امر لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

وی به انقلاب و قیام مردم مصر اشاره کرد و ابراز داشت: قیام مردم مصر مبتنی بر بیداری اسلامی بوده و هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را به نام خود مصادره کند.

موسوی‌اعظم گفت: خاطره حماسه‌آفرینی جوانان مصری در میدان التحریر هیچ‌گاه از اذهان پاک نمی‌شود و همان جوانان امروز اجازه نخواهند داد با رای و تصمیم و اراده این ملت بازی شود.

وی به پول‌های عربستان و آمریکا برای منحرف کردن انقلاب مصر اشاره کرد و بیان داشت: این‌ها هنوز از انقلاب مصر عبرت نگرفته‌اند و نمی‌دانند در صورت هرگونه توطئه بر سر راه انتخابات ریاست جمهوری این کشور همان جوانان انقلابی چگونه سرنوشت نهایی کشور خود را تعیین می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به نقشه‌های مزورانه عربستان و آمریکا در این زمینه اشاره کرد و متذکر شد: توطئه پیچیده‌ای توسط این دو کشور در حال شکل‌گیری است، ولی به طور یقین مردم انقلابی مصر زیر بار این فتنه شوم نخواهند رفت.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول