اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اعتکاف استان زنجان:

استقبال پرشور جوانان زنجانی از اعتکاف/ زیرساخت‌ها برای برگزاری مراسم آماده شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اعتکاف استان زنجان گفت: استقبال گروه‌های مردمی به‌ویژه جوانان از برنامه معنوی اعتکاف مطلوب است.

استقبال پرشور جوانان زنجانی از اعتکاف/ زیرساخت‌ها برای برگزاری مراسم آماده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در حاشیه برگزاری همایش اعتکاف در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نام‌نویسی‌های صورت گرفته برای حضور قشرهای مختلف جامعه در مراسم اعتکاف، با توجه به گزارش‌های رسیده، استقبال مردم از این برنامه مطلوب است.

وی با بیان اینکه در بیان خداوند متعال اعتکاف هم ردیف با نماز و حج قرار گرفته است، افزود:‌ اعتکاف در سیره و سنت پیامبر گرامی اسلام نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به گونه‌ای که پیامبر هر سال این برنامه را برگزار می‌کرد.

دبیر ستاد اعتکاف استان زنجان یادآور شد: اعتکاف جامع‌ترین شاخص و نسخه خودسازی محسوب می‌شود که استقبال از این برنامه بالا است.

وی با بیان اینکه استقبال مردم از این برنامه نشان از تبیین ابعاد مختلف این برنامه از سوی رسانه‌ها است، افزود: رسانه‌ها به خوبی این مسئله را در بین مردم تبیین کرده‌اند به گونه‌ای که روستائیان نیز برای حضور در این مراسم معنوی علاقه خاصی نشان می‌دهند.

دشتکی با اشاره به آمادگی استان زنجان برای برگزاری این مراسم تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این برنامه در استان آماده شده است.

وی از حضور 10 هزار نفر از استان زنجان در این برنامه خبر داد و گفت: ‌استقبال جوانان با وجود اینکه در فصل امتحانات نیز قرار گرفته‌ایم، مطلوب است.

دبیر ستاد اعتکاف استان زنجان با بیان اینکه همه حرکات و برنامه‌های جامعه اسلامی مدیون امام خمینی(ره) است، افزود: برگزاری مراسم اعتکاف از یادگاران امام خمینی(ره) است.

وی بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره امام در این مراسم تاکید کرد و افزود: باید در این برنامه بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز به عنوان ناجی ملت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول