اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:

28000 چک برگشتی از صنعتگران اصفهانی در دادگستری موجود است

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به مشکلات بخش صنعت گفت: در حال حاضر 28 هزار و 710 فقره چک برگشتی از صنعتگران اصفهان در دادگستری وجود دارد که این چک‌ها سبب زندانی شدن بسیاری از این افراد شده است.

28000 چک برگشتی از صنعتگران اصفهانی در دادگستری موجود است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عبدالوهاب سهل‌آبادی ظهر امروز در همایش تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی با بیان اینکه تولید در کشور ما به ویژه در استان اصفهان گدایی شده است، اظهار داشت: در گذشته صنعتگران بیش از این مشکلات مردم را حل می‌کردند اما امروز به دلیل بدهی در زندان به سر می‌برند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 28 هزار و 710 فقره چک برگشتی از صنعتگران استان اصفهان در دادگستری وجود دارد، افزود: این چک‌ها سبب زندانی شدن بسیاری از این افراد شده و خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز نتوانسته کار چندانی برای صنعتگران ورشکسته که تعدادی از آنها در زندان به سر می‌برند، انجام دهد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: صنعتگران استان اصفهان بیشترین مالیات را در کشور می‌پردازند، به گونه‌ای که سال گذشته 78.4 از مالیات کشور را به خود اختصاص داده‌اند و این در حالی است که هیچ مبلغی از این مالیات به استان بازگشت نشده و در شرایطی که صنعتگران قادر به پرداخت این مالیات‌های سنگین نیستند، خبرها حاکی از افزایش تعرفه‌های مالیاتی است.

وی با اشاره به مشکلات صنعتگران قطعه‌سازی در استان اصفهان یادآور شد: به دلیل حجم بالای طلب‌ها در حوزه قطعه‌سازی، صنعتگران آن با مشکلات زیادی رو به ‌رو شده‌اند در حالی که 3 هزار میلیارد تومان بهره‌ بانکی را باید پرداخت کنند.

سهل‌آبادی ادامه داد: صنعتگران قطعه‌سازی پس از 2 سال هزینه‌های خود را از شهرداری دریافت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه 70 درصد صنعتگران استان اصفهان در خانه‌های اجاره‌ای سکونت دارند، گفت: صنعتگران استان اصفهان دلهره ممنوع‌الخروج شدن از کشور را دارند و حتی افرادی که ضمانت آنها را برعهده گرفته‌اند، در حال حاضر حق خروج از کشور را ندارند.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول