اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ازنا:

جامعه هدف کاروان‌های زیارتی امام(ره) جوانان هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ازنا گفت: جامعه هدف کاروان‌های زیارتی امام خمینی(ره) جوانان هستند زیرا این کاروان‌ها نسل جدید را با شخصیت آن امام بزرگوار آشنا می‌کند.

جامعه هدف کاروان‌های زیارتی امام(ره) جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، ولی‌الله منتظری صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) قدرشناسی از خدمات و مجاهدت آن مرد آسمانی است که همه باید در این راستا تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه شهرستان ازنا آمادگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل را با تمام توان دارد، اظهار داشت: دستاوردهای گران‌سنگ دوران بعد از انقلاب اسلامی نتیجه زحمات و هدایت‌های آن امام راحل عظیم‌الشأن بوده است.

منتظری با بیان اینکه امام راحل ویژگی‌های برجسته‌ای از جمله مردم‌شناسی، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی داشتند، بیان داشت: بر این اساس همه مسئولان مکلفند با تمام توان و بهره‌مندی از همه امکانات یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) را در بیست و سومین سالگرد ارتحال آن پیر فرزانه گرامی بدارند.

فرماندار شهرستان ازنا با اشاره به اینکه امام راحل در ابعاد مختلف دارای شخصیتی برجسته و والا بود، گفت: برگزاری هر چه باشکوهتر سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تنها گوشه کوچکی از قدرشناسی ملت بزرگ ایران از خدمات رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

منتظری در ادامه به اعزام کاروان‌ها به مرقد امام اشاره کرد و گفت: اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد امام(ره) در آشنایی نسل جدید با شخصیت آن امام همام تاثیرات بسزایی دارد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول