اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

امام خمینی (ره) حقانیت اسلام را ثابت کرد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: ‌با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) دنیا به حقانیت اسلام پی برد.

امام خمینی (ره) حقانیت اسلام را ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان،‌ آیت‌الله محمدعلی مدرسی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام راحل توانست در قرن حاضر اسلام ناب محمدی (ص) را به جهان عرضه کند.

وی بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) دنیا به حقانیت اسلام پی برد و امروز حرکت‌های منطقه نیز الگو گرفته از اسلام ناب محمدی است که استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب ایران با آن مبارزه می‌کند.  

مدرسی افزود: غفلت از نعمت‌هایی که انقلاب اسلامی به ملت ایران عرضه کرده، نوعی ناسپاسی در برابر این نعمت بزرگ الهی است و امروز ملت بزرگ ایران توانسته ‌با حکومت اسلامی و جواب منفی دادن به همه زورگویان جهان بر قله اقتدار بایستد.

وی گفت‌: اسلام تنها ناجی مردم جهان از هیاهوی فرهنگی و بحران به وجود آمده توسط استکبار جهانی است و انقلاب‌های منطقه نیز این نوید را در پی دارد که ملت‌ها بیدار شده‌اند و در پی استقلال و آزادی خود و مقابله با چپاول و غارت کشورشان توسط آمریکا و ایادی آن هستند.

مدرسی عنوان کرد: لذا امام خمینی (ره) این درس را به همه مردم دنیا داد که می‌توان با حضور خود و بیداری و بصیرت در مقابل هر قدرتمندی ایستاد و پیروز شد و ما امروز به عنوان کشوری مطرح شده‌ایم که توانست با رهبری اسلام و قدرت ولایت حکومت تشکیل دهد و پیروز شود.

مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مسجد جامع بازار سیرجان با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

این مراسم با ویژه برنامه‌های متنوع از جمله قرائت قرآن و مرثیه‌سرایی همراه بود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول