اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

بیداری اسلامی به برکت اندیشه‌های امام(ره) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت: بیداری اسلامی در سایر کشورها به برکت اندیشه‌های امام راحل(ره) است.

بیداری اسلامی به برکت اندیشه‌های امام(ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله حاتم‌نیا بعد از ظهر امروز در کمیته امداد امام خمینی(ره) بهار اظهار داشت: امام خمینی(ره) اسلام‌شناس بزرگی بودند که توانستند ملت ایران را از ظلمت رهایی بخشند و تا ابد نام ایران اسلامی را زنده نگه دارد و برای مردم عزت و اقتدار خلق کردند.

وی اضافه کرد: خداوند امام(ره) را در شرایطی به ما ارزانی کرد که جامعه دارای ویژگی‌های متفاوتی بود و امام(ره) در آن شرایط در زندگی خود بالیدند و با رشد در آن فضا و جامعه توانستند به موقعیت ممتازی برسند که امروز شاهد آن هستیم.

امام جمعه شهرستان بهار ادامه داد: در ایام ارتحال این ابرمرد تاریخ باید برنامه‌های باشکوه و خاصی برگزار شود تا به دشمنان نیز ثابت شود ملت ایران همواره بیدار و پشتیبان ولایت فقیه هستند و در تمام شرایط از دستاوردهای انقلاب پاسداری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) توانستند دین اسلام را در ایران پیاده کند و بیداری اسلامی در سایر کشورها به برکت اندیشه‌های امام امت است.

حاتم‌نیا در پایان سخنانش اظهار داشت: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران جهان را به لرزه درآورده و متجاوزان و زورگویان را به رعب و وحشت انداخته است.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول