اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان البرز خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس / اعمال محدودیت‌های ترافیکی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: از صبح امروز به دلیل افزایش خودروها ترافیک نیمه‌سنگینی در محور کرج ـ چالوس ایجاد شده است.

ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس / اعمال محدودیت‌های ترافیکی

حبیب کمالوند دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از غروب روز چهارشنبه تا این لحظه ترافیک نیمه سنگینی در طول مسیر کرج – چالوس وجود داشته و هم‌اکنون نیز تعداد خودروها در این محور بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل پلیس راهنمایی و رانندگی برخی محدودیت‌های ترافیکی را برای محور فوق ایجاد کرده است که امیدواریم با رعایت این موارد شاهد روان‌تر شدن حرکت خودروها باشیم.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: در حال حاضر بیشترین حجم از ترافیک در محور ورودی جاده چالوس در کرج یعنی از میدان امیر کبیر تا تونل کندوان گزارش شده است.

کمالوند افزود: براساس گزارش رسیده از ماموران حاضر در جاده کرج ـ چالوس، تردد از جنوب به شمال و برعکس نیمه سنگین بوده و امیدواریم رانندگان با حفظ آرامش و صبوری رانندگی کنند.

حرکت در محورهای دیگر استان البرز عادی است

وی در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت تردد خودروها در دیگر محورهای استان البرز اظهار داشت: حرکت در این محورها مانند آزادراه تهران – کرج و همچنین آزادراه کرج – قزوین عادی است.

رئیس پلیس راهور استان البرز تاکید کرد: با توجه به ترافیک در جاده چالوس انتظار داریم که رانندگان از محورهای دیگر برای انجام سفر استفاده کنند.

کمالوند در بخش دیگری با اشاره به حرکت کاروان‌های سوگواری به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) در صبح روز چهاردهم خرداد اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تمام کاروان‌های عزاداری استان البرز و همچنین کاروان‌های دیگر استان‌ها که میهمان البرز هستند، پس از نماز صبح فردا به سمت حرم حرکت می‌کنند.

وی در پایان گفت: بنابراین پیش‌بینی می‌شود که محورهای استان البرز منتهی به سمت حرم مطهر در این ساعات با بار ترافیکی زیادی روبه‌رو باشد که برای رفع آن برنامه‌ریزی لازم پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول