اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده پلیس راه استان قزوین:

ترافیک تهران به قزوین سنگین است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک تهران به قزوین سنگین است و هر لحظه بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

ترافیک تهران به قزوین سنگین است

بهرام زینلی دقایقی قبل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ترافیک در محور مواصلاتی بویین‌زهرا به غرب به صورت مقطعی و نیمه‌سنگین است.

وی افزود: ترافیک از استان تهران به سمت شمال کشور در ساعات اولیه صبح نیمه‌سنگین بود و هم‌اکنون مقطعی است.

جانشین فرمانده پلیس راه استان قزوین ادامه داد: ترافیک محور مواصلاتی تهران به قزوین سنگین است و در چند ساعت آینده نیز سنگین‌تر می‌شود.

زینلی بیان کرد: یک مورد تصادف بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو در محور قزوین به زنجان رخ داد که در اثر آن یک نفر از هموطنانمان مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت.

وی خطاب به رانندگان یادآور شد: رانندگان با رعایت فاصله طولی، بستن کمربند ایمنی سرنشینان جلو و به خصوص عقب از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

زینلی تصریح کرد: توقف در حاشیه اتوبان از مواردی است که خطرساز بوده و حوادث تلخی را رقم می‌زند که رانندگان باید به این مهم توجه و پارکینگ را برای توقف و استراحت انتخاب کنند.

وی خاطر نشان کرد: خودروی رانندگانی که سرعت غیر مجاز داشته و سبقت غیر مجاز می‌گیرند بدون هیچ بخششی، توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

زینلی در خاتمه تأکید کرد: رانندگان در این روزها از تردد و مسافرت‌های غیرضروری اجتناب کرده و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند تا سفری ایمن و آرام داشته باشند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول