اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل مطرح کرد

طرح شهاب فرصتی مناسب برای شناسایی و جذب نخبگان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل گفت: طرح شهاب فرصتی مناسب برای شناسایی و جذب نخبگان است.

طرح شهاب فرصتی مناسب برای شناسایی و جذب نخبگان

حسین شایقی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان وظیفه شناسایی و جذب برجستگان جامعه را دارد تا در یک فرایند مناسب بتواند از بین این افراد شایسته‌ بهره‌مند از تسهیلات و امکانات خاص شوند.

این مسئول ابراز داشت: در این زمینه طرح شهاب که فرصتی مناسب برای جذب نخبگان جامعه است در استان اردبیل نیز اجرا می‌شود که بر اساس آن ما شناسایی و جذب نخبگان را از مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌دهیم.

شایقی گفت: معتقدیم اگر این جذب به موقع و با توجه و پرورش و حمایت‌های خاص انجام شود آینده جامعه نخبگان در این استان آینده روشن و افقی تحول‌آفرین خواهد بود.

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل خاطرنشان کرد: با نهادهای مختلف و تشکل‌های مردم‌نهاد نظیر جامعه خیرین استان اردبیل، اتاق بازرگانی و کشت و صنعت مغان ارتباط و تعامل نزدیکی داریم.

وی بیان داشت: در تداوم طرح‌های تجاری‌سازی مرکز رشد از ظرفیت اتاق بازرگانی و حمایت سرمایه‌گذاران بخش تولید و صنعت استان اردبیل نیز استفاده می‌کنیم تا بتوانیم در یک حرکت تاثیرگذار برخی توقعات و انتظارات مخترعان و مبتکران را برآورده کنیم.

این مسئول در ادامه از اجرای طرح دولت علمی برای حمایت از دانش‌آموزان شرکت کننده در المپیادهای داخلی و جهانی خبر داد و افزود: در این زمینه برنامه‌های حمایتی مختلفی را امسال پیش رو داریم که انتظار داریم با هماهنگی و همکاری‌های مستمر به اهداف مورد نظر دست یابیم.

این مسئول یادآور شد: در مسیر شناسایی و جذب نخبگان استان با تمام دستگاه‌های مرتبط مکاتباتی را انجام دادیم و از آنها خواستیم در حد امکان لیست افراد نخبه زیر مجموعه خود را اعلام کنند و در کنار این کار با تهیه بروشور و حوزه فعالیت و اختیارات بنیاد به معرفی این مجموعه و نحوه شناسایی و جذب مخترعان و مبتکران و دیگر افراد برجسته اقدام کردیم.

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این بنیاد تثبیت کارهای ضروری و مورد نیاز به ویژه ارتباط گیری با آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، صنایع و معادن و برقراری یک ارتباط تنگاتنگ با این مجموعه‌هاست تا بتوانیم کارها را ارزشمند و شایسته به پیش ببریم.

انتهای پیام/‌‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول