اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی جوانان:

استعدادهای 4 منطقه فوتبال‌خیز به تقویت تیم ملی کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان گفت: استعدادهای ناب 4 منطقه فوتبال‌خیز به تقویت تیم ملی کمک می‌کند.

استعدادهای 4 منطقه فوتبال‌خیز به تقویت تیم ملی کمک می‌کند

اکبر محمدی در حاشیه برپایی اردوی منطقه‌ای در اردبیل در گفت‌و گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: به جد مسابقات باشگاهی را نیز زیر نظر گرفتیم تا با توجه به بضاعت استان‌ها بازیکنان با انگیزه را به تیم ملی جوانان فراخوان کنیم.

وی افزود: با این استعدادیابی که به صورت چهار منطقه انجام شده است بازیکنان خوبی را از استان‌های فوتبال خیز کشور گرد هم آوردیم تا با انگیزه بیشتر بتوانند در خدمت این تیم باشند.

محمدی تیم منتخب شمال غرب کشور را شامل استان‌های اردبیل، زنجان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کرمانشاه، کردستان، همدان، ایلام، تهران، سمنان، البرز، مرکزی و قم اعلام کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: تیم منتخب مرکز کشور نیز شامل استان‌های اصفهان، شیراز، چهارمحال و بختیاری و یزد، تیم منتخب جنوب شامل استان‌های خوزستان، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و تیم منتخب شمال شرق کشور نیز شامل گیلان مازندران گلستان خراسان رضوی شمالی و جنوبی است.

وی بیان داشت: منتخبان این مناطق به همراه تیم ملی نوجوانان و جوانان هفته پایانی خرداد مسابقات شش جانبه‌ای را برگزار می‌کنند تا از لحاظ تاکتیکی و تکنیکی کادر فنی بتوانند بازیکنان با انگیزه را شناسایی و معرفی کند.

محمدی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل خاطرنشان کرد: بیش از دو سال است این استعدادیابی در حال انجام است و به یقین در آینده نیز چنین حرکتی ادامه خواهد داشت، به طوری که تنها نگاه ما متمرکز به تهران نیست بلکه با شناسایی استعدادهای مناطق مختلف در تلاش هستیم تیم ملی جوانان آماده را راهی مسابقات آسیایی در آبان‌ماه کنیم.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول