اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

تبلور شخصیت والای امام راحل در وجود رهبری هویداست

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار گفت: همه ویژگی‌های امام خمینی (ره) در وجود مقام معظم رهبری متجلی شده است و این بزرگوار در همه موقعیت‌ها، کشور را از بحران نجات داده است.

تبلور شخصیت والای امام راحل در وجود رهبری هویداست

حجت‌الاسلام علی طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این انقلاب به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته اضافه کرد: این امر با تلاش دانشمندان و جوانان ایرانی حاصل شده است.

امام جمعه قیدار در ادامه با برشمردن برکات، ثمرات و نتایج انقلاب اسلامی در کشور افزود: نظام جمهوری اسلامی رابطه مستقیم با اسلام دارد، چرا که این نظام یک نظام ولایی و دینی است.

وی با اشاره به نقش محوری ولایت فقیه در اقدامات صورت گرفته در نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در سایه ولایت فقیه به دست آمده است.

طهماسبی در ادامه با اشاره به تلاش‌های امام خمینی و شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: پس از امام خمینی نیز زمام امور به دست شخصی که بسیار آگاه بود و راه امام را رهرو بود، افتاد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با رهنمودهای خود توطئه دشمنان را خنثی کرده است، اضافه کرد: از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تلاش دشمنان ضربه‌زدن به ولایت فقیه و ایجاد فاصله بین مردم و رهبری بود، که خوشبختانه با هوشیاری مقام معظم رهبری و همکاری مردم و مسئولان این فتنه ناکام مانده است.

امام جمعه قیدار تصریح کرد: همه ویژگی‌های امام خمینی (ره) در وجود مقام معظم رهبری متجلی شده است و این بزرگوار در همه موقعیت‌ها کشور را از بحران نجات داده است.

طهماسبی همچنین با اشاره به اعزام مردم قیدار برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) افزود: امسال یک هزار و 200 نفر از مردم قیدار به مراسم ارتحال امام خمینی اعزام شدند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول