اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب

دوچرخه‌سواران قمی از بیت تا حرم امام خمینی رکاب زدند

خبرگزاری فارس: دوچرخه‌سواران قمی به مناسبت گرامیداشت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب از بیت تاریخی ایشان در قم تا حرم امام خمینی را رکاب زدند.

دوچرخه‌سواران قمی از بیت تا حرم امام خمینی رکاب زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم گروه شش نفره دوچرخه‌سواران قمی با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی‌ از بیت تاریخ آن امام راحل تا بارگاه ملکوتی بنیانگذار انقلاب را رکاب زدند.

در این حرکت و برنامه فرهنگی ورزشی دوچرخه‌سواران قمی ابتدا در بیت تاریخی رهبر کبیر انقلاب در میدان معلم قم حضور یافته و با تقدیم شاخه‌های گل یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران در سالگرد ارتحال ایشان در چهاردهم خرداد ماه را پاس داشتند.

دوچرخه‌سواران قمی که ترکیب آنها را نفراتی از چهره‌های جوان و با تجربه تیم‌های دوچرخه‌سواری قم در مسابقات کشوری تشکیل می‌داد، بعد از حضور در بیت قدیمی حضرت امام خمینی (ره) در میدان روح‌الله به تهران و بارگاه ملکوتی آن امام عظیم‌الشأن عزیمت کردند.

رکابزنان قمی با طی مسافتی 140 کیلومتری با حضور در تهران و حرم مطهر امام خمینی (ره) نسبت به آن پیر سفر کرده ادای احترام کردند.

قرائت فاتحه برای شادی روح بنیانگذار انقلاب آخرین بخش برنامه فرهنگی ورزشی دوچرخه‌سواران قمی بود که با حضور تمام اعضای این گروه صورت گرفت تا این اقدام به عنوان یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی ورزشی به مناسبت فرا رسیدن بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار شود.

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم در حاشیه برگزاری این برنامه فرهنگی ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: توجه به اهداف فرهنگی در کنار توسعه بخش‌های همگانی و قهرمانی ورزش دوچرخه‌سواری از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های هیئت دوچرخه‌سواری است.

جعفر مدرسی افزود: در این عرصه حمایت‌ بخش‌های مختلف دولتی، حضور بخش خصوصی در ورزش نیز می‌تواند زمینه‌ساز دلگرمی بیشتر به منظور حرکت در مسیر رشد و توسعه هر رشته ورزشی ‌شود که به همین منظور جا دارد از تلاش‌ها و حمایت‌های صورت گرفته از رشته دوچرخه‌سواری تقدیر کنیم.

وی یادآور شد: حضور در تمام برنامه فرهنگی ورزشی و آموزشی هیئت برای عموم آزاد است و تمام علاقمندان در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این برنامه شرکت کرده و به منظور بهره‌گیری از توان مربیان دوچرخه‌سواری به دفتر هیئت مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول