اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان خبر داد

اعتکاف 1850 دانشجو در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از اعتکاف بیش از یک هزار و 857 نفر در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان خبر داد.

اعتکاف 1850 دانشجو در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام عبدالباری جوانمردزاده ظهر امروز در بازدید از مراسم اعتکاف دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی مراسم اعتکاف در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خوزستان آغاز شده است و بیش از یکهزار و 857 نفر دانشجو در این مراسم شرکت کرده‌‌اند.

وی درباره تعداد دانشجویان دختر و پسر شرکت کننده در این مراسمات تأکید کرد: در شرایط کنونی بیش از یکهزار و653 نفر دانشجوی دختر و 204 دانشجوی پسر در مراسم اعتکاف دانشجویی داشنگاه آزاد اسلامی استان خوزستان شرکت کرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به میزان مشارکت دانشجویان در سال‌جاری در این برنامه معنوی تأکید کرد: مشارکت دانشجویان در سال جاری بیش از 102 درصد افزایش داشته است.

جوانمردزاده با اشاره به اینکه مشارکت دانشجویان دختر در این مراسم افزایش زیادی داشته است، افزود: مشارکت دانشجویان دختر نسبت به سال گذشته بیش از 120 درصد افزایش داشته است و در سال‌جاری بیش از 89.3 درصد جمعیت شرکت کنندگان مراسم اعتکاف دانشجویی را به خود اختصاص داده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد دانشگاه‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری این مراسم معنوی در خوزستان تأکید کرد: برای برگزاری این مراسم معنوی در استان خوزستان 15 دانشگاه در نظر گرفته شده است و این مراسم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول