اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

راه‌اندازی کنسرسیوم صادراتی خوشه کفش قم در آسیای میانه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از ایجاد نمایندگی فروش محصولات در آسیای میانه توسط کنسرسیوم صادراتی خوشه کفش قم خبر داد.

راه‌اندازی کنسرسیوم صادراتی خوشه کفش قم در آسیای میانه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی اظهار داشت: کنسرسیوم صادراتی کفش قم با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی و همراهی دفتر توسعه خوشه کفش و دمپایی، به مدت یک سال است که طرح مطالعه میدانی و هدفمند بازارهای صادراتی مختلف پایپوش در کشورهای هدف را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: پس از ارسال نخستین محموله صادراتی کنسرسیوم به آسیای میانه در اوایل سال جاری، اعضای کنسرسیوم طی سفری به آسیای میانه به مطالعه تکمیلی بازار و دریافت بازخورد از وضعیت فروش محصولات ارسالی پرداختند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: اعضای کنسرسیوم در زمینه دستیابی به اهداف خود در این سفر با تجار آسیای میانه مذاکره کرده و با عقد قراردادی، یکی از تجار را به عنوان نماینده کنسرسیوم انتخاب کردند و با این قرارداد زمینه تاسیس مرکز فروش و نمایندگی توزیع محصولات کنسرسیوم خوشه کفش و دمپایی قم در آسیای میانه فراهم شد.

نخستین محموله صادراتی کنسرسیوم خوشه کفش استان قم پس از یک سال مطالعه در بازار آسیای میانه، اوایل سال جاری به این منطقه ارسال شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول