اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 4 روز

لاهیجان میزبان سومین جشنواره تئاتر خیابانی است

خبرگزاری فارس: سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند با سه گروه خارجی و 14 گروه از استان‌های کشور به مدت چهار روز در لاهیجان برگزار می‌شود.

لاهیجان میزبان سومین جشنواره تئاتر خیابانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی این شهر رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان اظهار کرد: امسال جشنواره تئاتر خیابانی شهروند از تاریخ 31 مرداد تا سوم شهریور همزمان با عید سعید فطر و آغاز هفته دولت با حضور گروه‌های نمایشی از استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، کردستان، تهران، قم، یزد، هرمزگان، بوشهر، فارس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی برگزار می‌شود.

جواد نجار تمیز کار افزود: این جشنواره امسال با مشارکت مرکز هنرهای نمایشی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان با همکاری فرمانداری، دانشگاه آزاد اسلامی و تمام دستگاه‌های مرتبط به مدت 4 روز در بیش از 10 نقطه از شهر لاهیجان برگزار می‌شود.

وی، موضوعات جشنواره را در زمینه‌های شهروند و فرهنگ اصیل اسلامی، ایرانی، شهروند و فرهنگ ایثار و شهادت، شهروند و نگاه اسلام به بهداشت فردی و محیط، شهروند و تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شهروند و امر به معروف و نهی از منکر، شهروند و رفاه اجتماعی، شهروند و سالمندان، شهروند و مدیریت زباله و پسماند، شهروند و عوارض محلی‌، شهروند و توسعه اقتصادی، شهروند و توسعه فرهنگ ایمنی، شهروند و فرهنگ شهرنشینی، مشارکت شهروندان در اداره شهر، مشارکت شهروندان در حفظ اموال شهری، مشارکت شهروندان در حفظ فضای سبز و زیباسازی محیط برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی با رئیس دفتر تئاتر خیابانی کشور و مرکز هنرهای نمایشی، سه گروه نمایشی خارجی و سه گروه مهمان ویژه از تهران و سه گروه عروسک‌های غول پیکر نیز در این جشنواره دعوت می‌شوند.

وی، هدف از برگزاری جشنواره تئاتر شهروند را اثر خوب اجتماعی، تربیتی، آموزشی و تفریحی این هنر فاخر دانست و یادآور شد: این جشنواره به منظور آگاهی بخشی بیشتر در زمینه‌های مختلف شهروندی و انتقال انتظارات متقابل مردم و مدیریت شهری است زیرا زبان هنر زیباترین و شایسته‌ترین ابزار فرهنگی برای انتقال مفاهیم است.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول