اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح فردا صورت می‌گیرد

رصد سیاره زهره در منطقه گردشگری اقلید

خبرگزاری فارس: مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اقلید گفت: علاقه‌مندان به پدیده‌های نجومی می‌توانند برنامه رصد سیاره زهره را فردا در منطقه گردشگری تفرج‌گاه محمد رسول‌الله (ص) شهرستان اقلید از نزدیک مشاهده کنند.

رصد سیاره زهره در منطقه گردشگری اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، محمدرضا قلندری مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اقلید بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: انجمن نجوم شباهنگ با همکاری پژوهش‌سرای دانش‌آموزی اداره آموزش و پرورش، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شورای اسلامی شهرستان اقلید در نظر دارد برنامه عمومی رصد گذر سیاره زهره را فردا چهارشنبه در ساعت 6 تا 9 صبح در منطقه گردشگری تفرج‌گاه محمد رسول‌الله (ص) برگزار کند.

وی افزود: به شرکت‌کنندگان در این برنامه از طرف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شورای اسلامی شهر هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

به گزارش فارس، پدیده نجومی گذر سیاره زهره از مقابل خورشید به‌عنوان مهم‌ترین پدیده‌های نجومی سال 2012 مطرح است که این پدیده در پنجم ژوئن 2012 مصادف با 17 خرداد ماه 1391 از ساعت 22:09 شروع شده و در ساعت 4:49 به وقت ساعت هماهنگ جهانی پایان می‌یابد. 

این پدیده در روز ششم ژوئن 2012 برابر 17 خرداد سال 1391 در ایران قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول