اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور 2 مربی قزوینی در نخستین دوره مربیگری بین‌المللی والیبال نشسته

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مربیگری بین‌المللی والیبال نشسته با حضور دبیرکل فدراسیون جانبازان و معلولان زیر نظر مدرس جهانی و با حضور 2 مربی ارزنده قزوینی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.

حضور 2 مربی قزوینی در نخستین دوره مربیگری بین‌المللی والیبال نشسته

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، این دوره مربیگری با همکاری فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و کمیته آسیایی پارالمپیک و با حضور 23 نفر از مربیان کشورهای ایران، مالزی، قزاقستان، سریلانکا، آذربایجان، ترکیه و عراق برگزار می‌شود.

هادی رضایی سرمربی والیبال کشورمان و ویپینگ تو استرالیایی به عنوان مدرس و همچنین بیلی لی مالزیایی به عنوان هماهنگ کننده دوره، مطالب خود را در دو بخش تئوری و عملی به شرکت کنندگان ارایه می‌دهند.

این شرکت کنندگان پس از گذراندن کلاس‌های این دوره و آزمون تئوری و عملی، مدارک شرکت در این دوره را اخذ می‌کنند.

مهرداد شوشتری و بهزاد میرزایی از استان قزوین شرکت کنندگان در این دوره را تشکیل می‌دهند.

شوشتری و میرزایی تنها دارندگان مدرک درجه یک والیبال نشسته در استان قزوین می‌باشند که دوره مربیگری بین‌المللی والیبال نشسته را خواهند گذراند. شوشتری که سابقه مربیگری تیم‌های ملی والیبال نشسته کشورمان را در کارنامه خود دارد، سال‌ها به عنوان مربی تیم والیبال نشسته قزوین در مسابقات لیگ برتر حضور یافته است و یکی از مربیان مطرح کشورمان محسوب می‌شود و میرزایی نیز سال‌ها به عنوان بازیکن و مربی در خدمت والیبال نشسته قزوین بوده است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول