اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری قزوین اعلام کرد

مرمت آسفالت 400 هزار متر مربع از معابر قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هماهنگی نواحی شهرداری قزوین گفت: عملیات مرمت آسفالت معابر شامل 254 هزار متر مربع لکه‌گیری آسفالت، 95 هزار متر مربع ترمیم ترانشه و 51 هزار متر مربع مرمت آسفالت پیاده‌روها سال گذشته در قزوین انجام شده است.

مرمت آسفالت 400 هزار متر مربع از معابر قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، محمد وفایی‌راد خاطرنشان کرد: در سال 90 نواحی امامزاده علی (ع) با 78 هزار متر مربع، آزادگان با 77 هزار متر مربع و شهید بابایی با 72 هزار متر مربع بیشترین میزان ترمیم آسفالت معابر در قزوین را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه نواحی شهرداری منطقه دو با مجموع 149 هزار متر مربع عملیات لکه‌گیری آسفالت بیشترین میزان را در بین مناطق شهرداری به خود اختصاص داده است، ادامه داد: در سال گذشته بیشترین میزان عملیات مرمت آسفالت در مهرماه و با مرمت 47 هزار و 456 متر مربع از سطح معابر صورت پذیرفته است.

رئیس اداره هماهنگی نواحی شهرداری قزوین از 23 هزار و 600 متر مربع عملیات نصب و ترمیم موزاییک پیاده‌روها طی سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: بیشترین میزان انجام این عملیات در نواحی مهدیه و مینودر از منطقه سه شهرداری که بالغ بر 16 هزار و 500 متر مربع می‌شود صورت پذیرفته است و از دیگر امور انجام پذیرفته توسط نواحی شهری طی سال گذشته 38 هزار متر مربع طول ترمیم و نصب جداول معابر، 830 متر طول نصب و ترمیم پل فلزی و یک‌هزار و 100 متر طول ترمیم یا نصب دال بتنی است.

وفایی‌راد با اشاره به اینکه در سال گذشته 950 مورد ترمیم و نصب دریچه‌های سطح معابر توسط نواحی شهرداری صورت پذیرفته، تصریح کرد: از این میزان نواحی شهید بابایی، امامزاده حسین (ع) و مینودر به ترتیب با 277، 192 و 156 مورد بیشترین میزان ترمیم و نصب دریچه‌های سطح معابر را به خود اختصاص داده‌اند و نواحی منطقه دو شهرداری با نصب و ترمیم 313 مورد دریچه در بیشترین میزان ترمیم صورت گرفته است.

رئیس اداره هماهنگی نواحی شهرداری از محصور کردن زمین‌های خالی در سال گذشته در حدود دو هزار و 900 متر مربع خبر داد و عنوان کرد: بیشترین میزان آن در سطح منطقه یک شهرداری بوده است.

وی یادآور شد: در راستای برطرف کردن معضلات و مشکلات معابر شهر نیز تعداد چهار هزار و 400 مورد پیگیری توسط نواحی شهری در سال گذشته از سازمان‌های تابعه شهرداری شامل سازمان‌های مدیریت پسماند، عمران، فرهنگی ورزشی، فضای سبز، ترافیک و زیباسازی و همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل امور آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات صورت پذیرفته است.

شایان ذکر است؛ در سال 90 ارتباط و تعامل نواحی و واحد اجرائیات با برقراری یک‌هزار و 143 مورد به طور مطلوب برقرار بوده است.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول