اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد

حمایت از ساخت و سازها و رشد تولید مسکن

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: روند رو به رشد ساخت و سازها و رونق مسکن باید حمایت شود، چراکه به نفع اقتصاد کشور و مردم است و در پایداری اقتصادی اثر مثبت می‌گذارد.

حمایت از ساخت و سازها و رشد تولید مسکن

هوشنگ عشایری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با توجه به رشد نرخ‌ اقلام و خدمات ضروری جامعه و گرانی بسیاری از کالاها، کمترین رشد را در حوزه مسکن شاهد هستیم و بازار مسکن برخلاف سایر نیازمندی‌های مردم، خوب کنترل شده است.

وی با اشاره به اینکه رشد نرخ مسکن در سال‌های متوالی به تثبیت رسیده است، افزود: افزایش قیمت مسکن می‌تواند روی مثبت سکه باشد چراکه سبب رونق ساخت و ساز و توسعه در این زمینه می‌شود که جزو فرایند و چرخه اقتصادی کشور است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: هدف دولت از ورود به مقوله مسکن مهر تامین مسکن برای اقشار کم‌درآمد و نیازمند و همچنین به جریان انداختن چرخه اقتصاد کشور بود.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با اشاره به اینکه این ساخت و سازها سبب افزایش قیمت‌ها و رشد‌های غیرواقعی قیمت‌ها در جامعه می‌شود، ابراز داشت: برخی افراد سودجو از برخی از اتفاقات خواسته یا ناخواسته که در جامعه رخ می‌دهند، سوءاستفاده کرده و قیمت‌های کاذب کالاها و خدمات را ایجاد می‌کنند که این امر اثرات منفی خود را بر اقتصاد مردم می‌گذارد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در تهران در حوزه مسکن ورود کرده و طی طرحی قیمت‌های اصلی مسکن پایه‌گذاری شده که در صورت موفقیت این طرح، اداره‌کل راه و شهرسازی فارس نیز آماده است که این طرح و سامانه را در این این استان اجرایی کند.

عشایری خاطرنشان کرد: امیدواریم این سامانه سبب کاهش قیمت‌های کاذب بشود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول