اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز:

شکایت از تربیت‌یزد تاکنون بی‌نتیجه بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: به‌خاطر نقض قانون تیم تربیت‌یزد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌ایم که تاکنون پاسخ لازم به این شکایت داده نشده است.

شکایت از تربیت‌یزد تاکنون بی‌نتیجه بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهرام دبیری ظهر امروز در جلسه دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: در فصل گذشته تیم ماشین‌سازی مسابقات خود را با اقتدار آغاز کرد و تا نیم فصل در صدر جدول قرار داشت اما در اواسط مسابقات تیم به‌واسطه نتیجه‌گیری با مشکلاتی روبه رو شد.

وی تصریح کرد: ماشین‌سازی در هفته آخر در آستانه صعود به بازی پلی‌آف در دقیقه 94 گلی را از تربیت‌یزد دریافت کرد و یک دقیقه بعد نیز تیم دیگر مدعی گهر زاگرس گل برتری خود را به ثمر رسانده تا جای تیم‌های ماشین‌سازی تبریز با گهر زاگرس در آخرین لحظات عوض شود.

دبیری افزود: در برنامه تلویزیونی 90 و بررسی بازی تیم ماشین‌سازی با تربیت‌یزد مشخص شد که گل تیم حریف با خطا به روی مدافع ما شکل گرفته و کارشناسان داوری این گل را مردود اعلام کردند.

وی، به تخلف تربیت‌بدنی نیروهای مسلح اشاره و تصریح کرد: طبق بخشنامه تربیت‌بدنی نیروهای مسلح، هیچ بازیکن سربازی نمی‌تواند در تیم‌های غیرنظامی بازی کند و تیم تربیت‌یزد در بازی مقابل ماشین‌سازی از یک بازیکن سرباز استفاده کرده که ما به‌خاطر این نقض قانون به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌ایم که تاکنون پاسخ لازم به این تخلف صورت گرفته داده نشده است.

دبیری در ادامه به ایجاد نشاط و شادابی به‌واسطه نتایج تیم ماشین‌سازی در طول فصل اشاره کرده و افزود: فوتبال تبریز و علاقمندان آن از احیای قطب فراموش شده این شهر استقبال گرمی کرده و هواداران این تیم در روزهای سخت نیز تیم ماشین‌سازی را تنها نگذاشتند.

تیم هیچ درآمدی نداشته است

دبیری با بیان اینکه هیچ‌گونه کمک مالی به تیم ماشین‌سازی صورت نگرفته است، یادآوری کرد: در زمانی که  مسئولیت این تیم به مجموعه دبیری واگذار شد، قول‌هایی مبنی بر کمک به این تیم داده شد که تا به امروز رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

وی افزود: هیچ‌گونه امکانات و تسهیلاتی به تیم ماشین‌سازی تعلق نگرفته و از پخش تلویزیونی بازی‌ها و فروش بازیکن نیز درآمدی برای باشگاه حاصل نشده و تنها مبلغی بابت اسپانسری منطقه آزاد ارس به ماشین‌سازی پرداخت شده که در مقایسه با هزینه‌های تیم رقم بسیار پایینی است و همه هزینه‌های تیم را به تنهایی تقبل کرده‌ایم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: ما به احترام نام قدیمی باشگاه و هواداران تیم، نام باشگاه را عوض نکرده‌ایم و انتظار داریم شرکت ماشین‌سازی نیز زمین چمن و امکانات ورزشی خود را در اختیار  تیم ماشین‌سازی قرار دهد.

دبیری بیان کرد: ما از روی عشق و علاقه می‌خواهیم حمایت خود را از باشگاه ماشین‌سازی ادامه دهیم  و لازمه این امر حمایت از این باشگاه بوده تا بخشی از هزینه‌ها جبران شود و با شرایط قبلی ادامه تیم‌داری  بسیار مشکل است.

وی با بیان اینکه در ایران تیم‌داری توسط بخش خصوصی هنوز به سودآوری نرسیده است، خواستار ارائه راهکارهایی از سوی دولت برای حمایت از خصوصی‌سازی فوتبال شد. 

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول