اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری کشور خبر داد

تأمین 47 هزار ناوگان حمل و نقل عمومی روستایی در طرح مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از اجرای طرح مهر ماندگار با هدف تأمین 47 هزار ناوگان حمل و نقل عمومی روستایی کشور خبر داد.

تأمین 47 هزار ناوگان حمل و نقل عمومی روستایی در طرح مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و پایانه‌های لرستان، حسین متولی‌حبیبی در جمع کارکنان سازمان حمل و نقل و پایانه‌های لرستان با تشریح برخی برنامه‌های در دستور کار این سازمان، گفت: اجرای طرح رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری براساس داشته‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بوده که قرار است، تمام شرکت‌های فعال سطح کشور همانند شرکت‌های حمل و نقل هوایی رتبه‌بندی شوند.

متولی‌حبیبی تصریح کرد: صدور بارنامه‌های آنلاین در بخش حمل و نقل کالا از دیگر کارهایی است که امسال عملیاتی شده و اجرای آن مورد تاکید سازمان راهداری است.

وی افزود: امسال با نصب دوربین‌های کنترل سرعت به مسافت 200 کیلومتر در محورهای خرم‌آباد - بروجرد و خرم‌آباد - پل زال، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت کاهش 10 درصدی تلفات و آمار تصادفات این محورها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

در ادامه نصرت‌الله حیدری مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از کاهش 48 درصدی تلفات جاده‌ای استان در پنج سال گذشته خبر داد و افزود: وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان لرستان در بین سایر استان‌های کشورقابل قبول است.

وی گفت: این استان یکی از جوان‌ترین ناوگان‌های حمل و نقل عمومی کشور را در اختیار دارد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول